کد مطلب: ۷۴۳۴۶۳

فروش فوری خودرو با شرایط ویژه آغاز شد

فروش فوری خودرو با شرایط ویژه آغاز شد

بهمن موتور سه محصول خود را در طرح ویژه اسقاط خودروهای فرسوده عرضه می کند. بر اساس اطلاعیه ای که این خودروساز منتشر کرده است قرار است سه خودروی دیگنیتی، فدلیتی و وانت کارا در دسترس دارندگان خودروهای فرسوده قرار گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ طرح فروش از امروز شنبه ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و متقاضیان تا روز دوشنبه مورخ 12 دی ماه 1401 می‌توانند برای ثبت نام در این طرح فروش فوری اقدام کنند.

آن طور که در اطلاعیه بهمن موتوری ها آمده است قرار است فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 نفره)، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا دو کابین تیپ 4 عرضه شود. فیدلیتی پرایم با رنگ های سفید و مشکی با تریم مشکی، دیگنیتی پرستیژ نیز با رنگهای سفید و مشکی و با تریم های مشکی و قرمز در تیررس متقاضیان قرار دارد. این خودروساز خصوصی برای تنوع بخشی به طرح فروش فوری خود یک محصول تجاری سبک را نیز در نظر گرفته است. وانت کارا دو کابین تیپ 4 با رنگ سفید در لیست بهمن موتور قرار دارد.

زمان تحویل خودروها 30 روزکاری عنوان شده است. البته پیش از آن متقاضیان علاوه بر تکمیل مراحل اسقاط خودروهای در اختیار خود باید وجه اعلام شده از سوی بهمن موتور را به عنوان قیمت نهایی خودروی در خواستی پرداخت کنند و در نهایت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

این طرح فروش بهمن موتور بعد از آن در دستورکار قرار گرفت که وزارت صمت اعلام کرد شرکت های خودروساز باید منتاظر با عرضه محصولات خود در بورس کالا طرح های فروشی را نیز برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر در راستای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده در راستای برنامه دولت برای اسقاط خودروهای فرسوده اجرایی کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    جواتی جمعیت وقتی صورت می‌گیرد که نه نوع عرضه بلکه میزان عرصه واردات تغییر کنه ومنافع قشر فقیر دراطراف گرفته بشه اینها هیچ سودی نداره ومعشوق واقعی فرزند آوری نیستند واقعا چرا بلید خودمان را گول بزنیم

  • ناشناس

    جالب هست دزدان کثیف ماشین فرسوده ای که به راحتی الان ۹۰ قیمتش و فروش میره
    ۵ تا ۱۰ تومن قیمت میزارن

  • ناشناس

    من طرح مادران ثبت نام کردم

  • ناشناس

    ماشین واسه. ما دیگه شد آرزو😓😓

  • ناشناس

    شرایط رو کامل بگذارید و قیمت خودرو فرسوده و خودرو تحویلی را کامل بگید تو شرایط

  • ناشناس

    همش سرکاریه

  • ....

    با سلام در المان از کارخانه ویزیتورهایی برا فروش خودرو های کارخانه میان و به مردم کلی تبلیغ و از امکانات و اپشن هاشون میگن تا بلکه مردم خرید کنن در ایران ما برگشتیم به چهل سال قبل تازه داریم برا نان و ماشین و وام و مرغ و ….صف میکشیم و ماشینی که میزارن برا فروش تا دو دقیقه کل ایران ثبت نام میکنن و اونا هم میبینن مردم هجوم میارن راضی هستن به این وضعیت با قیمت گران ماشین های قراضه رو دست مردم میدن با قیمت های نجومی که با این قیمتی که از بازار ازاد ۲۰۷ قراضه رو میخری با همان پول در المان یا کشور همسایه میتوانی لوکسترین و بهترین ماشین رو بخری دیگه شور همچی رو در اوردن گرانی تورم بدبختی همه مردم رو دلال کردن سر کوچه بقالی هم داره دلار خرید و فروش میکنه یا نانوا داره ماشین خرید فروش میکنه کابینت کار داره خونه خرید فروش میکنه اخر سر هم میگیم چرا ما بدبخت شدیم چرا با این روز افتادیم از هر کجا میاد میفروشن هر طور دلشون میخواد خونه متری ۳۰ میلیون میگی چه خبره میگه میخری بخر نمیخری نخر ملکم هست دلم میخواد بگم متری ۵۰ میلیون و با اون قیمت هم میفروشه مردم بیچاره شدن یه عده دلال یه عده رو بدبخت شدن

    • ناشناس

      واقعا ممنون ازت که حرف حقیقت و گفتی ، ولی اول باید از خودمون شروع کنیم ولی حیف که مردم ما …

  • ناشناس

    آیاکسانی گواهی نامه دارن پلاک بنام ندارن شرایط ثبت نام دارن

  • ناشناس

    واقعا جالبه یا ما رو نفهم پیدا کردید یا خودتون و میزنید به نفهمی ، کسی که تا الان ماشین نتونسته بخره و ماشین فرسوده داره چطوری میتونی یک میلیارد داشته باشه که ماشین شو تعویض کنه چرا دارید مردم و دلال بار میارید، کجای دنیا اینجوریه آخه .

  • ناشناس

    واقعا جالبه ، کسی که تا الان ماشین نتونسته بخره و ماشین فرسوده داره چطوری میتونی بالای یک میلیارد داشته باشه که ماشین شو تعویض کنه چرا دارید مردم و دلال بار میارید، کجای دنیا اینجوریه آخه .