خبر مهم:

کد مطلب: ۷۳۴۱۸۷

پیش فروش سایپا با قیمت نصف بازار/ شرایط ثبت نام

پیش فروش سایپا با قیمت نصف بازار/ شرایط ثبت نام

پیش فروش سایپا ویژه مادران پنجشنبه ۱۷ آذر آغاز خواهد شد. خودروهای عرضه شده در این پیش فروش با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیش فروش سایپا ویژه مادران پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش سایپا ویژه مادران آذر 1401 شامل شاهین،ساینا اتوماتیک، ساینا دوگانه سوز و سایپا 151 اعلام شد.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

این بخشنامه در تاریح 1401/09/17 ساعت 10 صبح فعال خواهد شد.

شرایط طرح پیش فروش سایپا آذر 1401

ساینا s اتوماتیک در شرایط پیش فروش یکساله عادی با قیمت پیش فروش ۱۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عرضه خواهد شد و زمان تحویل آن اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

سایپا ۱۵۱ با قیمت پیش فروش ۸۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و زمان تحویل آن تیر سال آینده خواهد بود.

پیش فروش سایپا

تفاوت قیمت کارخانه و بازار سایپا 151

در جدیدترین طرح فروش شرکت خودروسازی این شرکت، مبلغ پیش‌فروش سایپا 151 84 میلیون و 900 هزار تومان است. این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد کشور 202 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

این تفاوت قیمت یعنی خریداران سایپا 151 در طرح پیش‌فروش ویژه مادران، حدود 118 ملیون تومان سود کسب می‌کنند.میزان استقبال بازار از پراید وانت

پس توقف تولید پیکان وانت، جای خالی یک وانت شهری حس می‌شد. به همین دلیل شرکت سایپا تصمیم گرفت، وانت پراید را با نام سایپا ۱۵۱ تولید کند. این اولین بار در کشور ما نیست که از یک مدل خودرو، مدل‌های مختلف و از جمله وانت بار آن نیز تولید می‌شد. اما نمی‌توان گفت که این خودرو مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد یا خیر. چراکه این خودرو به‌عنوان کالایی مصرفی در بازار عرضه می‌شود و خریداران صرفا به دلیل نیاز به سمت خرید این خودرو می‌روند.

البته اکنون به دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار و تورم موجود در کشور، سرمایه‌گذاران برای حفظ ارزش پول خود، بدون توجه به مدل و کیفیت خودروها، دست به خرید خودرو می‌زنند.

جدای از بحث سرمایه‌گذاری، به دلیل اختلاف قیمتی که بین بازار و کارخانه وجود دارد، افراد زیادی حاضر به شرکت در لاتاری‌های دولت می‌شوند.

طرح پیش‌فروش خودروسازی سایپا پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود. در این طرح فروش، سایپا 151 هم عرضه می‌شود. تفاوت قیمتی بین کارخانه و بازار این خودرو چقدر است؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • زهرا

    سلام شرایط ثبت نام سایپا ۱۵۱ چگونه است ؟

  • ناشناس

    قیمت علی الحساب است.

  • ناشناس

    دوست عزیز چرا چرت میگی؟ اینا قیمت پیش فروشه و باید موعد تحویل تکمیل وجه کنن. از کجا 100 تومن سود در آوردی برای سایپا 151؟

  • احمد

    شما قیمت پیش پرداخت ۱۵۱ رو با قیمت بازار مقایسه کردین و نتیجه گرفتین که ۱۱۸ میلیون سود نصیب خریداران میشه؟!!

  • ناشناس

    آیا بعد یکسال سود پولی که بعنوان‌ پیش پرداخت واریز کردی هم حساب میکنن یانه

  • ناشناس

    آیا سود مشارکت هم محاسبه میشه

  • میثم تمار

    قيمت پيش فروش با قيمت قطعي متفاوت است و چيزي که راجع به سود نوشتيد اصلا و ابدا صحيح نخواهد بود!!!

  • ناشناس

    فردا هم مثل 12 اذر سایت دچار اختلال و عدم موفقیت مشتری و عدم پاسخگویی سایپا . به کجا چنین شتابان . کاش بدانیم و باور کنیم که روز حسابی هست و آنجا داور و قاضی و اجرای حکم یکی است .

    • ناشناس

      دقیقا همین اتفاق برای من افتاد ماشینمو فروختم برا ثبت نام سایت و ب دروغ بستن و ماشین در یک هفته افزایش ۵۰ ملیونی داشت، دیگه چی مونده سرمون بیارن

  • ناشناس

    سلام روزبخیر شرمنده من ماشین ندارم البته یک ماشین درآمد من حواله رافروختم به خاطر نیاز اگه ماشین ارزان قسطی باشه ممنون میشم اطلاع ۸

    • ناشناس

      این بلا سر من اومد و تا مرز خودکشی رفتم برا ثبت نام کوئیک ماشینمو فروختم گفتن سایت دچار اختلال شده و از فرداش تا اومدم ماشین بخرم ۵۰ ملیون افزایش قیمت داشت الان من موندم و پای پیاده و پول بی ارزش

  • کریمی

    سلام اینجانب یک مادرم در سال ۹۹ فرزندم به دنیا اومد ولی از این طرح مادر بودن برای صاحب شدن ماشین هیچ موقعیت وشرایطی پیش پای ما قرار داده نشد تا ما صاحب ماشین بشیم هیچ ماشینی تا الان نه دریافت کردیم نه با این قیمت آزاد ماشین تو بازار توان خریدشو داریم هیچوقتم دنبال سود خرید ماشین نبودیم اگه راهی برای ثبت نام برای ما وجود داره لطفآ به ما کمک کنید چون هیچ وقت نمیتونیم ثبت نام کنیم اگه به این شماره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشم