کد مطلب: ۴۶۶۳۵۸

رشد ۱.۵ درصدی شاخص کل در روز سبز گروه فلزات اساسی

رشد 1.5 درصدی شاخص کل در روز سبز گروه فلزات اساسی

در حالی که هفته گذشته بازار سهام نتوانست رشد قابل توجهی داشته باشد، در شروع بورس امروز، شاخص کل در کمتر از یک ساعت بیش از 28 هزار واحد مثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات بازار سهام در روز شنبه شاخص کل با رشدی 28 هزار واحدی به سطح یک میلیون و 932 هزار واحدی رسید. این در حالی است که هفته گذشته شاخص کل نتوانسته بود رشدی فراتر از 0.16 درصد به ثبت برساند.

1 1 1
در جریان 50 دقیقه نخست معاملات امروز، بیش از 536 هزار معامله انجام شد که طی آن 2 میلیارد و 674 میلیون سهم با ارزشی حدود 46 هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. سه نماد فولاد فملی و وامید به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و این در حالی است که جو حاکم بر بازار همچنان در حال بهبودی است.

1 2 1

به جز گروه فراورده‌های نفتی که در آغاز بازار با فشار عرضه آغاز شده بود و حالا اکثر نمادهای آن در محدوده مثبت معامله می‎شوند، دو نماد بانکی وبصادر و وتجارت نیز معاملاتی منفی دارند. اگر چه نمادهای پرتقاضایی نظیر، فولاد، وبصادر، خگستر، شبندر، شپنا و چند نماد دیگر به منظور بهبود روند معاملات به صورت موقت، متوقف شده‌اند که انتظار می‌رود با بازگشایی مجدد، این نمادها نیز در محدوده مثبت معامله شوند. همچنین نمادهای خودرو، خساپا، شستا و چند عرضه اولیه اخیر نیز خارج از ساعت عادی معاملات و بعد از ساعت 12 و 30 دقیقه معامله خواهند شد.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که وضعیت فرابورس نیز یکدست سبز است و سه نماد کگهر، شگویا و صبا بیشترین تاثیر را در سبزپوشی شاخص این بازار دارند.

در جریان معاملات امروز گروه فلزات اساسی نیز همانند اکثر گروه‌های دیگر بازار سبزپوش است و این در حالی است که خبر تشدید تحریم‌های ایالات متحده علیه فلزات اساسی، سهامداران این گروه را نگران کرده بود.

به نظر می‌رسد امروز شاخص کل با عبور از مرز یک میلیون و 950 هزار واحدی در روزهای آتی بار دیگر برای حمله به سطح 2 میلیون واحدی آماده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.