کد مطلب: ۶۰۳۹۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شروع متعادل بورس/ افزایش تقاضا در فولاد و شستا

شروع متعادل بورس/ افزایش تقاضا در فولاد و شستا

شاخص کل بورس در شروع بازار امروز سبز است. این در حالی است که نمادهای فولاد و شستا که در بورس دیروز کار خود را مثبت به پایان رساندند امروز منفی آغاز به کار کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در آغاز سومین روز این هفته سبز است. این در حالی است که نمادهای فولاد و شستا که در بورس دیروز کار خود را مثبت به پایان رساندند امروز منفی آغاز به کار کردند ولی در ادامه معاملات با افزایش تقاضا مواجه شدند. روند موجود در ابتدای بازار متعادل است. ارزش معاملات در دقایق ابتدایی بازار سهام بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.

شاخص کل بورس با بیش از ۷۰ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحد قرار گرفته است. فولاد و شستا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل امروز را دارند. با این وجود نمادهای بورس و کالا بیشترین اثر مثبت در شاخص کل امروز را در اختیار دارند. بورس، شبندر و غدام در ابتدای بازار نسبت به سایر نمادها پرتراکنش‌تر بوده‌اند.

اداره بازارهای مالی، خودرو و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی بازار امروز هستند. کمند، پالایش و دارا یکم بیشترین ارزش معامله و کمند، کرازی و فاراک بیشترین حجم معامله را تا این لحظه به خود اختصاص داده‌اند.

شاخص کل فرابورس اما با یک ریزش جزئی منفی است و در کانال ۱۹ هزار و ۲۰۷ واحد قرار دارد. توسن، فرابورس و دماوند بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را دارند.

بازار در روز گذشته با شیب ملایمی مثبت بود. بورس برای رشد جدی به محرک‎‌های قوی‌تری نیاز دارد. محرک‌هایی مثل آزادسازی قیمت خودرو که در هفته‌های اخیر بارها وعده آن توسط مسئولان داده شده اما هنوز خبری از اجرایی شدن آن به گوش نمی‌رسد.

صبح امروز همچنین معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از ادامه روند ورود استارت‌آپ‌ها به بازار سرمایه خبر داد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سهامداران عزیز ، سهام خود را سفت و محکم بگیرید و از فروش سهم های خود جدا” پرهیز کنید . بهترین مکان سود آوری در آینده ی نزدیک فقط وفقط بورس هست و بورس .

    • محمد

      وقتی بعضی سهم‌ها ۸۰ درصد منفی شده چطور ممکنه سود آور بشن . جُک میگی

  • نجیب زاده پارسی?

    دیروز هم گفتم شاخص بروس پاندولی عمل می‌کنه
    این یعنی اینکه دست های پنهان جلوی رشد شاخص را می‌گیرد.
    آنقدر این کار ادامه پیدا می‌کند که سرمایه باقی مانده سهامداران پودر شود.
    سه راه وجود دارد
    یا اینکه اصلا دست به پرتفوی نزنید
    یا اینکه پرتفوی را خالی کنید و باقی مانده سرمایه خود را نجات دهید.و یا اینکه همت کنید و مطالبه حق خود کنید
    البته یقینا آن وقت شما ارازل و اوباش خواهید شد.

    • ناشناس

      خیلی هم دستها پنهان نیستن. مردم عوام تازه وارد هستن که باعث رشد قیمت میشن و فقط میگن ارزنده نیست چون منفی میشه و ما میفروشیم. ۹۷ درصدشونم از بورس خارج شدن

    • ناشناس

      دستهای پنهان نیست. خودشون هستند. حقوقی ها که نوچه مسئولین هستند و زیر نظر سازمان بورس

    • ناشناس

      تو یا خوابی یا از مردم نیستی که همه چیز رو میندازی تقصیر مردم و اون همه فساد و رانت و ظلم و تورم و ستم و بی عدالتی و این چیزا رو نمیبینی

    • مکی

      آقایی که مردم راعوام مینامی اصلا گیرم حرفت درست باشه.که نیست.آیا تاحالا فکرکردی که پالایشیکم راباتخفیف۱۲هزارتومن دولت بامنت وسهمیه دادبه مردم فقیربعنوان کمک مالی.اکنون ۶هزارتومنه.؟آقای خواص دولت مردم رافریب داد.تاحالاشنیدی دولت بیادازملتش ولاه برداری کنه؟ماعوام.شما خواص.

  • ناشناس

    خود دولت ریسی دستکاری میکنه بازار سرمایه را و بعد آقای ریسی میاد تو تلویزیون عوام فریبی میکنه و شعار میده.جناب ریسی گذشت آن زمان که دولتمردان با وعده و وعید مردم را آرام نگه میداشتن.الان مردم فقط و فقط عمل کردن دولت رو میخوان.گر چه با انتصابات فامیلی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

  • م..ک

    استخدام قمارباز حرفه ای دربورس.وبکارگیری شرطبندهای درجه ۱.توسط دولت ریسه.وحسابداری که زیانهارا سودآورنشان دهد.ما مدیرمالی داشتیم برای اینکه پرسنل پاداش بگیرد کاری میکردکه سودنشان داده میشد.خودش هم ازهموطن کلیمی بود.

  • ناشناس

    خوبه همین متعادلها باعث میشه حداقل قسمتی از ضررها جبران بشه وضعیت مردم تعریف نداره تورم آتش بپا کرده .

    • ناشناس

      فعلا که هر روز ضررمون بیشتر میشه

  • ناشناس

    فعلا که متعادل نیست شرایط حرکت روی پل صراط حاکم است.

  • ناشناس

    هنوز ریزش ها ادامه دارد. یعنی حقوقی ها کاری میکنند که سهم ها رشد نکنند.
    حرف از حمایت از بورس میزنند، در عمل برعکس میکنند.

  • ناشناس

    سیاست بورس عوض میشه ،رشد بورس بزودی ،چون نفع دولت در رشد بورسه
    وسلام

  • ناشناس

    نمادهای سیمانی یه رشد خیلی خوب درانتظارشونه از ماگفتن بود