کد مطلب: ۴۶۵۰۱۴

شروع متعادل بورس در روز یکشنبه / توقف نمادهای پرتقاضا به دلیل حجم بالای سفارش

شروع متعادل بورس در روز یکشنبه / توقف نمادهای پرتقاضا به دلیل حجم بالای سفارش

در جریان یک ساعت نخست معاملات امروز بورس، شاهد توقف چندین نماد پرتقاضا به دلیل حجم بالای سفارش و نوسان شاخص در محدوده صفر هستیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بورس شاخص کل اگر چه در محدوده مثبت نزدیک به صفر نوسان دارد، اما با توجه به روند نزولی شاخص به نظر می‌رسد شاخص امروز شاهد افت نیز باشد. نکته جالب در خصوص بازار امروز، نوسان مشابه شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن است که در روزهای اخیر به ندرت اتفاق افتاده بود.

1 1 30

در یک ساعت نخست معاملات امروز بیش 425 هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و 672 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 33 هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. سه نماد فارس، فملی و فولاد تاثیرگذارترین نمادهای منفی و شتران، شبندر و وامید تاثیرگذارترین نمادهای مثبت بر شاخص کل بودند.

1 2 27

به طور کلی جو حاکم بر بازار امروز اگر چه در گروه فراورده‌های نفتی و بانکی مثبت است اما فشار عرضه در مابقی گروه‌ها به شدت به چشم می‌خورد که در این میان گروه خودرویی با بیشترین عرضه‌کننده مواجه شده است.

معاملات امروز بورس در حالی پیگیری می‌شود که بسیاری از نمادهای بورسی به دلیل افزایش حجم سفارشات به طور موقت متوقف شده‌اند و معاملات آنها به زمان دیگری موکول شده است. موضوعی که موجب اعتراض بسیاری از سهامداران شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من میترسم به جا ترس خوشحال بشه….

  • ناشناس

    بورس شده اسیر دست دولت ودولت هدفش از کشیدن مردم برای سرمایه گذاری در بورس به دست آوردن پول مردم است آخه مگر معامله هم دستوری میشود مگه میشه یک سفارشی بگذارید بعد 15 دقیقه در بدترین زمان ثبت شود واقعا در دست دولت اسیر شده ایم

  • لوتک

    این چه مسخره بازی هست.
    همش میگن هر هفته فلان درصد رشد کرد در صورتی که من یک ماهه همش ضرر کردم.
    سهام بنیادی رشد میکنه سهام کوچیک منفی میخوره.
    سهام شاخص ساز منفی میشه سهام کوچیک منفی میخوره.
    در هر صورت سهام کوچیک دارن ضرر میکنن.

  • حمید

    چرا مردم را سر کار گذاشتید . سازمان بورس و دولت میخواهید با توقف نماد و بلوکه کردن پول ها روند شاخص را کنترل کند از این به بعد بورس مفت هم نمی ارزد. بهتر است سهام داران فکری به حال خودشون بکنند.

  • حمید

    نامردها خگستر را از اول صبح بستند و بعد 5 دقیقه باز کردند و بلافاصله پول را بلوکه کردند که مردم نروند چیز دیگه بخرند تو روز روشن دزدی میکنند.

  • ناشناس

    تجارت نیوز بزرگوار تو و امثال شما هماهنگ از اول صبح جوّ منفی دادین تا بازار را منفی کردین.
    آخه چه روند منفی شاخص داشت که میگی در محدوده صفر است و بعدا روند منفی شاخص را ادامه میدهد! دیروز که مثبت بوده هفته پیش هم همینطور. مگر اینکه غیبگو باشی!!! که حتما نیستی پس همان که عرض شد

  • امید

    واقعا تاسف باره که دارن بازار به این خوبی راکه روز به روز شاهدجمع شدن نقدینگی از بازار طلا و ارز و مسکن و تزریق به آن هستیم، را دچارشک و تردید بی مورد میکنن،این همه کارشناس و پیش بین و…داریم چرا الان هیچکدامشان نمیان اگر توضیحی منطقی و علمی(وگرنه از این حرفاو دلایل غیر علمی راهممون خوب بلدیم) برای این کار عجیبی که برای نگه داشتن شاخص زیر ۲تومان انجام گرفت و باعث ضرروزیان غیر علمی وغیر منطقی به خیلی ها شد، وجود دارد را بیان کنند.

  • ناشناس

    خداحافظ دارا چندم و چندم!

  • ناشناس

    دولت اینقد جلوی شاخص کل رو نگیر
    بخدا مردم خسته شدن از ضرر کردن
    عن قریبه این پولهای بورس خروشان وارد دلار و سکه و خودرو و مسکن بشه و مملکت رو نابودد کنه

  • اسماعیل

    سلام کسی میدونه چرا فملی روزبه روز نزولی میشه بالا نمیره الان ١.۵میلیون تو ضررم چرا اینطوری شده اصلا صعود نمیکنه؟