خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۸۸۹۹

شروع بورس با رشدی ۳۴ هزار واحدی / سامانه معاملاتی آگاه همچنان اختلال دارد

شروع بورس با رشدی ۳۴ هزار واحدی / سامانه معاملاتی آگاه همچنان اختلال دارد

در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه، شاخص کل بیش از ۳۴ هزار واحد رشد کرد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با رشدی ۳۴ هزار واحدی همچنان در مسیر صعود قرار گرفت. این در حالی است که معاملات امروز بازار سهام با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و به گفته مدیریت بورس تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

1 1 17

در جریان ۴۵ دقیقه ابتدایی معاملات، بیش از ۳۹۵ هزار معامله در بورس صورت گرفت که طی آن حدود ۲ میلیارد برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. سه نماد فارس، فملی و شستا به ترتیب با ۳۹۵۴، ۳۵۲۰ و ۲۳۹۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشته‌اند. همچنین نماد فولاد نیز امروز با صف خریدی ۱۰۰ میلیونی در حال بازگشایی است و بازگشایی آن می‌تواند تاثیری ۳ هزار واحدی بر شاخص کل داشته باشد. یکی از دلایل اصلی افت معاملات نسبت به روزهای گذشته را می‌توان اختلال در سامانه معاملاتی آگاه دانست.

1 2 18

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که هفته گذشته شاخص کل بیش از ۱۵ درصد بازدهی داشته ولی از میانگین ارزش معاملات روزانه کاسته شده بود. همچنین در آخرین روز هفته گذشته قطعی سامانه معاملاتی آگاه باعث شد تا مشارکت در عرضه اولیه وپویا نسبت به پیش‌بینی‌ها بسیار کمتر باشد.

با وجود تلاش تیم فنی کارگزاری آگاه، تا این لحظه که ۴۵ دقیقه از شروع بازار می‌گذرد، هنوز سامانه معاملاتی این کارگزاری با اختلال مواجه است و کاربران آن در ثبت سفارش و انجام معاملات دچار مشکل هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جابر

    آگاخ آگاخ تو با من چه کردی؟؟؟؟

  • مصطفی

    لعنت به ناآگاه

  • حسین

    این آگاه هنوز خرابه وضعیت امروز بازار تا ساعت 10 معامله نشد به خاطر آگاه
    دوستان میتوانید برای رسد سهام هاتون و تحلیل + توییت+ سیگنال نماد های مختلف از برنامه بورس سنج استفاده کنید دانلود از بازار

  • ناشناس

    بورس تا 2 میلیون یه کله میره
    گول نوسان گیرها و شایعات دلالان رو نخورید

  • ناشناس

    حواس تو ن باشه که نوسان گیرها تو نقاط زیر میخوان ازتون نوسان بگیرن با شابععه اصلاح
    1600000
    1800000
    تا 2 میلیون هیچ اصلاحی نداریم و تو 2 میلیون اصلاح جزیی طی 2 روز داریم و تو اون شاخص 2 میلیون هم پیشنهاد میشه سهامداری کنید چون زودگذر

  • ناشناس

    متاسفانه کارگزاری آگاه هنوز مشکل دارد .مانده ایم چه کنیم