کد مطلب: ۵۰۲۰۰۲

شستا بالاخره سبزپوش شد / آیا شاخص کل مثبت می‌شود؟

شستا بالاخره سبزپوش شد / آیا شاخص کل مثبت می‌شود؟

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در ادامه روند منفی روزهای گذشته خود بیش از 8 هزار واحد افت کرد ولی شاخص هم‌وزن همچنان صعودی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس باز هم شروعی منفی داشت و در 20 دقیقه ابتدایی بازار افتی 0.5 درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که شاخص کل‌ هم‌وزن همانند روزهای معاملاتی اخیر روندی صعودی را به ثبت رسانده است.

Capture 8

در دقایق ابتدایی معاملات امروز بورس روند معاملات به نحوی بوده که تقریبا صف فروش سنگینی در هیچ کدام از نمادها دیده نمی‌شود ولی اکثر نمادهای شاخص‌ساز در محدوده منفی در حال معامله هستند. ارزش معاملات در این مدت نیز بالغ بر یکهزار میلیارد تومان بوده که نسبت به معاملات اول وقت روز گذشته اندکی کمتر بوده است.

فولاد و خودرو تاثیرگذارترین نمادهای منفی و فخاس، سخاس و خپارس تاثیرگذارترین نمادهای مثبت بر شاخص کل بورس هستند. این در حالی است که در گروه خودرویی، خپارس بر خلاف دیگر همتایان خود روندی مثبت داشته و با صف خرید همراه است. با این حال جو مثبتی که در یکی دو هفته گذشته در گروه دارویی وجود داشته، امروز در حال شکستن است و بسیاری از نمادهای گروه دارویی وارد محدوده منفی شده‌اند.

همچنین نماد شستا که اخیرا همواره در محدوده منفی معامله می‌شد در حال حاضر در محدوده مثبت تابلو در حال معامله است. باید دید آیا در ادامه معاملات امروز، سبزپوشی شستا روند معاملات دیگر سهام شاخص‌ساز را مثبت می‌کند یا خیر.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت بودجه سال ۹۹ از بورس تامین اعتبار کرد ، الان داره با نوسانگیری و یک روز مثبت و یک روز منفی از درآمد مالیات و خرید و فروش سهام داره بدهیهای هشت سالش تسویه می کنه.
    مهم هم نیست واسش که پول زن و بچه کی رو هم غارت کرده.

  • ناشناس

    جناب قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی از حضرتعالی درخواست داریم ، این بازارگردانها که دولت روحانی برای تنظیم بازاربه بورس آورده فقط کارشان نوسانگیری از مردم ساده و سرمایه اندک هست.
    خواهشمندیم اینها از بازار بیرون کنند، که بازار خودش بهتر حرکت می کند.

  • ناشناس

    این چه اوضاعی واسه ما درست کردن مسخره کردن خودشونو هر روز منفی هر روز منفی خسته شدیم بخدا نمیدونیم چکار کنیم تمام سرمایه مون از دستمون رفت هیچ گوش شنوایی هم نیست بخوایم حرفمونو بزنیم کسی نیست به دادمون برسه… خدایا خودت مارو از شر این گرگهای خون آشام نجات بده ….

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه ان شاالله هر چی از پول پس انداز چندین ساله ی ما دزدید خرج دوا دکتر عزیزاتون بشه

    • مرتضی

      الهی آمین

    • ناشناس

      الهیییییی امینننننن

    • ناشناس

      خدا شفا بده

  • ناشناس

    دوستان فورا از نمادهای کوچک خروج بزنید و نمادهای شاخص ساز و بزرگ را بخرید نمادهای کوچک از فردا ریزش میکنند

  • ناشناس

    شیفت پول و سرمایه از سهام کوچک به سهام بزرگ و شاخص ساز شروع شد

  • ناشناس

    دوستان بهترین بازار در حال حاضر بورسه و بازارهای دیگه وضعیت بدتری دارن لطفا هیجانی عمل نکنید.

  • شهرام

    اگر حقیقی ها صبر پیشه کنند و به دام صف خرید مصنوعی حقوقی ها نروند بازار جهشی میشود.دولت از داد و ستد های بیهوده کارکردش و درآمدش را کسب میکند. بدش هم نمی اید.مواظب باشید.

  • ناشناس

    خداراشکر که شستا مثبت شد کسی میدونه بانکی ها را کی راه می اندازند اخه بیش تر از یک ماهه توکما رفتند

  • ققنوس

    اون کارشناسای بی سواد که کل بورس رو به شستا گره میزدند جواب بدند چی شد شستا که امروز تو صف خرید رو مثبت 5قفل کرد. پس چرا بقیه بازار منفی بود.