کد مطلب: ۵۸۲۷۷۷

بررسی عملکرد مالی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه

سهامداران سرچشمه بخوانند / سود ۷ میلیارد تومانی مس سرچشمه

سهامداران سرچشمه بخوانند / سود ۷ میلیارد تومانی مس سرچشمه

شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در پایان شهریور مجموعا ۵۳٫۷ میلیارد تومان سهام فروخته و به سود ۶٫۸ میلیارد تومانی رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در پایان شهریور مجموعا ۵۳٫۷ میلیارد تومان سهام فروخته و به سود ۶٫۸ میلیارد تومانی رسیده است.

همچنین واگذاری‌های سرچشمه در این دوره فملی و وغدیر بوده که بیشترین سود از محل فروش فملی برابر ۴٫۹ میلیارد تومان حاصل شده است.

عملکرد مالی مرداد ماه این شرکت همچنین نشان می‌دهد میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۵۹۰ میلیارد تومان بوده است که ۶۶ درصد از کل سرمایه‌گذاری ها را در بر می‌گیرد.

همچنین میزان بهای تمام شده سرمایه‌گذاری در بورس در انتهای دوره برابر با ۳۰۷ میلیارد تومان بوده که ۳۴ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل شده است.

با توجه به صورت مالی مرداد ماه سرمابه‌گذاری مس سرچشمه میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مرداد ماه امسال نسبت به تیر ماه کاهش ۱٫۹ درصدی داشته است.

این شرکت در شهریور ماه در بخش بورس مجموعا ۲۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین در بخش خارج از بورس هم ۵۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته و در مجموع ۸۵۱ میلیارد تومان در بخش بورس و خارج از بورس سرمایه‌گذاری کرده است.

در تاریخ هفت شهریور هیات مدیره سرمایه‌گذاری مس سرچشمه پیشنهاد افزایش سرمایه این شرکت را از محل سود انباشته در مجمع عمومی این شرکت داده است.

در مرداد ماه این شرکت مجموعا یک میلیارد تومان از محل واگذاری سهام سود کرده است که بیشترین میزان از واگذاری سهام شرکت پالایش نفت تبریز به مبلغ ۳٫۸ میلیارد تومان بوده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عزیزان من توبه کنید از گناه ,نماز بر پادارید،وفقراراکمک کنید که خدا باصابران است.

    • ناشناس

      میره

  • ناشناس

    خنصیر صف خرید شد .خساپا خودرو داره صف فروش میشه

  • ناشناس

    به بورس حقوقی ها خوش آمدید

  • مرد همیشه ضرر

    به بورس اوراق کاهشی و همیشه ضرر خوش آمدید .×+

  • ناشناس

    مس سرچشمه 7 تومن کار کرده؟؟!! بیا برو بابا!! اون هرچی استخراج میکنه 90 درصد سوده!!

  • عالیه

    اون مس ملی با اس مس وافتخاری دیگر برای سهامداران اون سودش بود تو این گرونی ۲۸تومان سود داده زحمت میکشید اونم نمیداد

  • عالیه

    مس ملی باید کمش ۴۰۰ یا ۵۰۰ سود میداد اون اقای سعید محمدی واقعا مدیر نالایقی هست این چه سودی بود داد حتی اگر افزایش سهام هم باشد

  • سوسن

    از مس ملی که سر نیست این چه سودی بود امسال دادین خجالت داره ورشکسته میشد بهتر از این بود