کد مطلب: ۵۵۹۹۹۴

مراسم ششمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری نور برگزار شد

مراسم ششمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری نور برگزار شد

مراسم ششمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری نور با حضور اعضای هیات سرپرستی، مشتریان و کارکنان این موسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور ، این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدیران، به شکل همزمان در بیش از ۲۸۰ شعبه، ۳ ساختمان ستادی و ۱۶ سرپرستی این موسسه، به صورت زنده برای کلیه کارکنان و مشتریان حاضر، پخش شد.

شایان‌ذکر است در این مراسم از ۴۴ مشتری برتر این موسسه در زمینه استفاده از خدمات متنوع بانکی در سال ۹۹، با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

همچنین علاوه بر معرفی شعب و سرپرستی‌های برتر، از کارکنان نمونه ستادی، مناطق و ۳۰ شعبه برتر که در زمینه ارائه محصولات و خدمات متنوع بانکی طی سال ۹۹ عملکرد مؤثری داشته‌اند، با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر شد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور ضمن گرامیداشت ششمین سالروز تأسیس این موسسه، به بیان شرایط فعلی، برنامه‌های آینده و راهکارهای رفع چالش‌های موجود پرداختند.

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود ششمین سالروز تأسیس موسسه اعتباری نور با حضور نمایندگان و مدیران شرکت ملی پست ج.ا.ا رونمایی به عمل آمد.

شایان ذکر است در ششمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری نور، ۴ محصول بانکی و اعتباری جدید و همچنین اتصال به ۶ سامانه جدید بانکی، به طور رسمی معرفی و رونمایی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.