کد مطلب: ۲۴۰۶۴۷

شغل رویایی؛ دنیا را بگردید و ۴۰۰۰ دلار هم حقوق بگیرید!

شغل رویایی؛ دنیا را بگردید و ۴۰۰۰ دلار هم حقوق بگیرید!

یک ایرلاین ایسلندی اعلام کرده به داوطلبانی که تابستان در پایتخت این کشور به گشت‌وگذار بپردازند و در اینستاگرام استوری بگذارند، ۴۰۰۰ دلار اعطا می‌کند.

متقاضیان باید از مشتاقان سفر باشند و به عنوان اولین راهنماهای سفر در ایرلاین ایسلندی «واو» خدمت کنند. متقاضی خوش‌شانس خواهد توانست یکی از دوستان خود را نیز با خود به ایسلند بیاورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انتظار می‌رود این راهنماها برای سه ماه به پایتخت این کشور آورده شوند و به برخی از ۳۸ مقصد پروازی این ایرلاین سفر کنند.

هنگامی که این افراد مشغول به سفر نباشند، نیز در آپارتمانی مبله در شهر «ریک جاویک»- پایتخت ایسلند- سکونت خواهند داشت. ایرلاین ایسلندی به هر کدام از مسافران مجازی خود ۴۰۰۰ دلار حقوق در ماه خواهد پرداخت.

حساب رسمی توئیتری این ایرلاین به نشانی@wow_air با بیان این که خود را برای بهترین شغل تابستان جهان آماده کنید! از داوطلبان خواسته است فرم تقاضای خود را پر کنند.

از جمله وظایف شغلی داوطلبان، یافتن بهترین مراکز شبانه، غذا و محلی در شهرهای سان‌فرانسیسکو، پاریس، میلان، استکهلم، لندن، دوبلین و بارسلوناست. راهنمایان سفر باید ۱۰ هفته را در سفر باشند که این سفرها از یکم ژوئن آغاز خواهد شد.

مسافران در هر شهر بین ۲ تا ۴ روز اقامت خواهند داشت و تمامی هزینه‌های اقامت و فعالیت‌های آنان را این ایرلاین ایسلندی خواهد پرداخت!

ارلا بیورگهایم پالس دوتیر- مدیر بازاریابی این ایرلاین به «ای بی سی نیوز» گفت: ما همیشه به دنبال یافتن راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای تعامل با مردم بوده‌ایم. این راهی جالب برای تشویق افراد به خلاق و خودجوش بودن است و اعتقاد داریم این فرصتی استثنائی است که می توانیم استعدادهای خارق‌العاده را شناسایی کنیم.

متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و مسلط به زبان انگلیسی باشند. از متقاضیان خواسته شده است یک ویدئوی دو دقیقه‌ای راجع به سفر در کشورشان بسازند.

متقاضیان تا روز چهاردهم می برای ثبت درخواست خود مهلت دارند و اسامی برندگان روز ۱۸ می اعلام خواهد شد.

منبع: آر تی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.