کد مطلب: ۴۳۴۴۳۳

دومین محموله صادارتی استارت و دینام ساخت ایرانی به روسیه ارسال شد

دومین محموله صادارتی استارت و دینام ساخت ایرانی به روسیه ارسال شد

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران که در زمینه تولید استارت و دینام به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان خطوط تولید خودروهای داخلی به شمار می‌رود، توانسته است دومین محموله صادارتی خود را به کشور روسیه حمل و تحویل طرف خارجی خود دهد.

بخش قابل توجهی از محصولات تولیدي ایران دارای کیفیت بالا و پتانسیل صادراتی هستند. مهمترین چالش در حوزه صادرات محصولات ایرانی، شناخت بازارهای خارجی و روش‌های صادرات کالا است. در این بین شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران که در زمینه تولید استارت و دینام به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان خطوط تولید خودروهای داخلی به شمار می‌رود توانسته است با کسب رضایت مشتریان خارجی دومین محموله صادارتی خود را به کشور روسیه حمل و تحویل طرف خارجی خود دهد.

امیرحسین جلالی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ایسکرا با اعلام این خبر گفت: پس از ارسال اولین محموله از انواع قطعات استارت و دینام سفارش داده شده از سوی شرکت روسی در مهرماه سال جاری به این کشور توانسته‌ایم در مرحله دیگر از این قرار داد قطعات خود را به این کشور صادر نمائیم. امیدواریم بتوانیم محموله‌های بیشماری از کالاهای ایرانی را به سایر کشورها ارسال کنیم .

وي خاطر نشان كرد : ما می‌توانیم در سال ٩٩ سهم ایران را از صادارت قطعات خودوریی و حضور در کشورهای همسایه افزایش دهیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.