خبر مهم:

کد مطلب: ۲۷۲۷۳۳

صادرات از بندر امیرآباد ۳۵ درصد افزایش یافت

صادرات از بندر امیرآباد ۳۵ درصد افزایش یافت

بندر امیرآباد مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: تنوع صادرات ۱۵ محصول از بندر امیرآباد، حجم صادرات کالاهای ایرانی از این بندر در دریای خزر را ۳۵ درصد افزایش داد.

سیاوش رضوانی مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد درباره همایش توسعه صادرات از طریق مسیر دریای خزر، گفت: در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال، بیش از ۴۰۰ هزار تن محصولات ایرانی از جمله سیمان، مرکبات، گاز، مصالح ساختمانی، میوه، رب گوجه فرنگی و کلینکر سیمان از این بندر صادر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با بیان اینکه ما همواره با اعمال تخفیف های بندری به دنبال تنوع بخشی سبد صادراتی ایران هستیم، گفت: استان های مازندران، گیلان و گلستان مرکز تولید صیفیجات و مرکبات کشور است و شرایط مناسبی برای صادرات این محصولات از بنادر شمالی کشور وجود دارد.

وی تخفیف های بندرامیرآباد در صادرات محصولات داخلی را ۲۵ درصد اعلام کرد و گفت: تعرفه‌های جدید صادرات محصولات ایرانی از بنادر شمالی در همایش بین المللی صادرات در این هفته در بندرامیرآباد را اعلام کنیم.

همایش بین المللی توسعه صادرات از مسیر دریای خزر در بندر امیرآباد با حضور نمایندگانی از کشورهای حاشیه دریای روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه امسال در این بندر برگزار می‌شود.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.