کد مطلب: ۱۴۳۰۲۱

صادرات لبنیات ایران به آمریکا

صادرات لبنیات ایران به آمریکا

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: دو کانتینر از محصولات لبنی ایران به دو ایالت آمریکا صادر شده و اکنون سفارش جدید برای صادرات محصولات لبنی متنوع به آمریکا دریافت کرده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسن رکنی امروز در حاشیه همایش زنبورداری ارگانیک در محل سازمان تعاون روستایی اظهار کرد: برای صادرات در حوزه مرغ و تخم مرغ هیچ محدودیتی در کشور نداریم به طوری که اکنون محصولات ما به دورترین نقاط مانند اروپا و دو ایالت آمریکا صادر می‌شود. بر این اساس کشورهای همسایه ما مانند قطر می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند.

وی گفت: تاکنون دو کانتیتر از محصولات لبنی ما به دو ایالت آمریکا صادر شده و سفارش‌هایی جدیدی نیز گرفته شده است که در حال فراهم آوردن مقدمات لازم برای صادرات آنها هستیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام ادامه داد: محصولات متنوع لبنی ایران به آمریکا صادر می‌شود و اکنون می‌توانیم در ویترین دو ایالت آمریکا محصولات لبنی ایران را مشاهده کنیم.

صادرات مرغ و تخم مرغ دوباره به جریان افتاد

رکنی تاکید کرد: برای حضور در بازرهای صادراتی باید قیمت محصولات تمام شده کاهش و بهره‌وری افزایش یابد در این زمینه دولت برنامه‌های حمایتی دارد همان‌طور که سال گذشته افزایش 100 هزار تنی در این زمینه بودیم.

وی در پایان یادآور شد: 12 هزار تن از تولیدات پروتئینی در حوزه طیور و 2 هزار تن تخم مرغ در سال جاری صادر شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی به این نکته نیز اشاره داشت که به دلیل مشکلاتی صادرات مرغ و تخم مرغ ایران متوقف شده بود اما اکنون مشکلی پیش روی صادرات این محصولات وجود ندارد و صادرات در جریان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.