خبر فوری:

کد مطلب: ۴۴۰۴۵۳

صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارهای دانش بنیان در ساختمان‌های مسکونی

صدور مجوز برای فعالیت کسب و کارهای دانش بنیان در ساختمان‌های مسکونی

شهردار تهران با صدور ابلاغیه‌ای به مناطق ۲۲ گانه اعلام کرد که کسب و کارهای دانش بنیان می‌توانند تا پایان شرایط کرونایی در ساختمان‌های مسکونی فعالیت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود نوشت: با صدور بخشنامه شهردار تهران حضور کسب و کارهای دانش بنیان و فناورانه در ساختمان‌های مسکونی توسط شهرداران مناطق تسهیل خواهد شد.

وی با انتشار بخشنامه پیروز حناچی نوشت: این اقدام بارها در همین شبکه اجتماعی دنبال شد.

در نامه حناچی به شهرداران مناطق ۲۲ گانه آمده است: با توجه به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان و با عنایت به این که لایحه هدایت و حمایت از زیست‌بوم نوآوری شهری در مراحل نهایی تهیه و تصویب قرار دارد، مقتضی است شهرداران مناطق در حدود متعارف و منطقی از این گونه کسب و کارها حمایت کنند بنابراین کلیه شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و خلاق مورد تایید معاونت علمی ریاست جمهوری، شتاب‌دهنده‌ها، شرکت‌های استارتاپ و نوپای دارای مجوز از معاونت علمی ریاست جمهوری تا زمان تصویب لایحه فوق در شورای شهر مجاز به استقرار در اماکن با کاربری مسکونی و بهره مندی از تسهیلات بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به شرط عدم ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنین مستقر در ساختمان هستند.

وی نوشت: این شرکت‌ها به شرط نداشتن مزاحمت مجاز هستند تا زمان خاتمه شرایط بحرانی حداکثر به مدت سه ماه به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.