خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۰۴۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز صدور کارت‌سوخت المثنی/ چه کسانی می‌توانند کارت سوخت بگیرند؟

آغاز صدور کارت‌سوخت المثنی/ چه کسانی می‌توانند کارت سوخت بگیرند؟

سامانه صدور کارت سوخت المثنی از هفته جدید شروع به کار می‌کند و واجدان شرایط می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ کارت سوخت المثنی خود را دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز چند وقت پیش سامانه صدور کارت سوخت بدون هیچ توضیحی از کار افتاد و حالا خبرگزاری صداوسیما خبر از راه‌اندازی مجدد آن تا پایان هفته بعد می‌دهد. فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی در همین باره به تجارت‌نیوز می‌گوید: این سامانه باید از نظر امنیتی دوباره به‌روزرسانی می‌شد تا از حملات دوباره جلوگیری شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی بیان می‌کند: ما سامانه‌ای برای درخواست کارت المثنی داشته‌ایم. بعد از اتفاقی که برای سامانه هوشمند سوخت‌گیری افتاد ترجیح دادیم سامانه را به‌روزرسانی کنیم تا از حملات مشابه پیشگیری شود.

کاهی ادامه داد: این سامانه از ابتدای هفته بعد، دوباره شروع به فعالیت می‌کند.

چه کسانی می‌توانند کارت المثنی دریافت کنند؟

او فرآیند صدور کارت سوخت را بررسی می‌کند: اگر کارت سوخت فردی مفقود یا گم شد، این فرد باید مدارک شناسایی خود و مدارک ماشین را به همراه بیمه‌نامه به دفاتر پلیس + ۱۰ می‌برد و تقاضای صدور کارت سوخت المثنی می‌کرد.

یعنی همه رانندگان واجد شرایط می‌توانند طبق همین فرآیند، کارت سوخت المثنی دریافت کنند.

کاهی اعلام می‌کند: ابتدای سهمیه‌بندی درخواست‌ها خیلی زیاد بود و این اواخر، پیش از اختلال به‌وجود آمده، روزانه بین ۵ تا ۱۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت، ثبت می‌شد.

او در آخر ابراز امیدواری می‌کند: مشکلی در صدور کارت سوخت المثنی در کشور وجود ندارد و همه مردم به راحتی، می‌توانند کارت سوخت دریافت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید

    سلام .من قبل از اینکه سامانه شرکت نفت هک شود کارت سوخت راگم کرده بودم وتا الان دارم آزاد میزنم درصورتی که راننده تاکسی برون شهری هستم کارت قبل از مفقودی ۱۷۰لیتر بنزین بوداست ماه هم ندارم آیا سهمیه هایه‌ منو به من برمیگردونید . مخ