خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۷۵۴۸

روند هفتگی صندوق‌های دولتی هفته دوم خرداد:

بازدهی ۱۰ درصدی پالایش یکم و ۵ درصدی دارایکم در این هفته

بازدهی ۱۰ درصدی پالایش یکم و ۵ درصدی دارایکم در این هفته

در هفته گذشته بر خلاف روند نوسانی بازار سرمایه اما صندوق‌های دولتی روند رو به رو شدی را داشتند و رشد قابل توجهی را کسب کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه ارزش معاملات در محدوده چهار هزار میلیارد به پایان رسید. و شاخص کل در آخرین روز معاملاتی در کانال یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحد بسته شد.

صندوق دولتی دارایکم هم در هفته گذشته روند مثبت و صعودی را داشت و در آخرین روز معاملاتی با حدود دو درصد رشد در قیمت ۱۲ هزار و ۳۳۹ تومان به کار خود پایان داد. اما روند هفتگی این صندوق نشان می‌دهد ۵٫۵ درصد رشد را نسبت به روند هفته گذشته داشته است.

روز گذشته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری که داشت گفت: جبران ضرر و زیان پالایشی هم جزو موارد ۷ مصوبه با سران قوا است که هنوز ابلاغ نشده است.

هفتگی 1

صندوق دولتی پالایشی یکم هم در هفته گذشته با حدود سه درصد رشد در قیمت ۷ هزار و ۴۴۴ تومان به کار خود پایان داد. و روند هفتگی این صندوق نشان می‌دهد که ۱۰٫۵ درصد رشد نسبت به هفته گذشته این صندوق داشته است.

هفتگی

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با حادثه پالایشگاه تندگویان بهترین بهانه برای دولت که قیمت سهم رو بیاره پایین تر….

  • ناشناس

    جبران ضرر سهام پالایش یکم هم نوشدارو بعد مرگ سهراب شد. ما که از اجبار دو هفته پیش با کلی ضرر فروختیمش رفت.

  • بهمن

    خیلی خوبه واقعا حرف نداره این صندوق
    چرا که یکسریها رو 34 هزار خریدن اون موقه که nav روی 29 بود 34 حتی 37 هم رفت که تایید نشد
    ولی گویا خود دولت هم میدونست داره یه بادکنک میفروشه به ملت که ریزشش تا 9800 بود یعنی پاینتر از قیمتی که فروخته بود این سهم همیشه 30 تا 40 درصد زیر ارزش اصلی معامله میشه خود کارشناسان سازمان و خود سازمان مربوطه باید پاسخگو باشه
    چرا باید وقتی بانکها 5 درصد صف خرید هستن این صندوق به زور 3 درصد پایانی پر میکنه ولی رو مفنی 10 درصد چرا بانک ملت باید تو یک روز20 درصد منفی بخوره و تایید بشه تا ارزش زاتی صندوق 4 هزار تومن ریزش کنه ولی کسی پاسخگو نیست اگه میخوان سهم رو به nav برسونن کاری نداره سهم بانکیها رو هر کدوم 40 درصد منفی کنید تا به قیمت اصلی برسیم چرا باید نوسانگیرها نزار سهم یه 10 درصدی بزنه چرا سهمی که چندروز پیش تا مرز 10 درصد رفت به یکباره منفی بشه …در کل سرمایه یک کشور و یه جامعه مردم هستن . یعنی که جامعه داره به کجا میره دولت داره چیکار میکنه …………..کدوم حمایت …کدوم یک درصد صندوق ..کدوم حقوقی حمایتگر ..کدوم بازارگردان ..چرا یه سهامدار عمده و یا خود حقوقی شرکتها چندملیارد سهم رو سال 99 در اوج فروخته الان که سهم شده یک ششم باز نمیخره چرا سهم 20 درصد منفی میخوره مشکل نداره بسته نمیشه ولی سهم 20 درصد مثبت میخوره میبرین تو سفارشگیری

  • فربد

    این هفته هم جفتشون رشد خوبی خواهند داشت

  • علی عبدلی

    ۲۸ خرداد روز قشنگیه برای …..

  • سیدحسین

    منفیش میکنندمثل همیشه!؟چه دارایکم چه پالایش!؟مسبوق به سابقست نوسان گیری شدیدشپناوشبندروشتران وشبریز.وفروش آبشاری خودحقیقی ها+حقوقی ضعیفتر!؟حقوقی که میخادبخره با فروش زیاد سهم ومیکشه پایین بعد شروع میکنه به خریدوجالبه هنوزاکثریت این و متوجه نشدندوفریب خوردند!؟

  • ناشناس

    پالایش الان بالای ۱۳ تومن خوب بوده باشه دارا یکمم بالای ۱۷ تومن