کد مطلب: ۵۵۳۷۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند هفتگی صندوق‌های دولتی هفته آخر خرداد ۱۴۰۰

روند هفتگی صندوق‌های دولتی هفته آخر خرداد ۱۴۰۰

صندوق‌های دولتی که از سال ۱۳۹۹ وارد بازار سرمایه شدند با افت همراه بودند و در معدود روزهایی از بازار روند مثبت و صعودی داشتند. بارها در مصوبات بازار سرمایه حرف از جبران زیان سهامداران این صندوق شده است اما هنوز کاری عملیات اجرایی در جهت رسیدگی به سهامداران زیان‌دیده انجام نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته بازار سرمایه روند متعادل‌تری را نسبت به هفته‌های گذشته خرداد ماه داشت. روند بازار در هفته گذشته با دو هزار واحد افت شاخص کل همراه بود و در نهایت شاخص در محدوده یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد بسته شد.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم هم هفته گذشته چهار روز معاملاتی را قرمز پوش به کار خود پایان داد و فقط یک روز مثبت بود و افزایش قیمت گسترده‌ای را نداشت. به طور کلی این صندوق در روزهای گذشته ۳ درصد افت را نسبت با سومین هفته خرداد ماه داشت.

صندوق پالایش‌یکم هم هفته گذشته تنها دو روز معاملاتی را مثبت گذراند و در پایان هفته با تاثیرپذیری از روند کلی بازار با افت قیمت همراه شد. این صندوق نسبت به هفته پیش ۰٫۵ درصد افت را داشت.

یکم

اخبار مرتبط با بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمیکشن بعداز یک سال سرکارگذاشتن مردم و اینهمه دروغ دارن وعده چندماه دیگه رو میدن .اون موقع که گفتن چند روزه پول سهام دست مردم میرسه یک سال طول کشید هیچ کاری هم نکردن .وای به الان که دارند وعده چندماه دیگه رو میدن …دیگه منتظر بشینن تا ما بیایم رای بدیم

  • ناشناس

    سهامی که آقای روحانی میگفت 5برابرش کردیم ودادیم دست مردم تا کسری بودجه را تامین کنیم وبسیار هم افتخار میکرد همین دارایکم وپالایشی بود از مردم بیچاره وضعیف گرفت تا هزینه آقازادهشون رو تامین کنن حالا امروز نتیجه رو میبینه که چطور میبازه