خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۰۹۹۶

بررسی عملکرد مالی بانک صادرات

سهامداران بانک صادرات بخوانند / چرا تراز «وبصادر» منفی شد؟

سهامداران بانک صادرات بخوانند / چرا تراز «وبصادر» منفی شد؟

بانک صادرات در یک ماهه منتهی به مرداد ماه از محل تسهیلات و ۲۷۵۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. تراز این بانک در مرداد ماه منفی شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین گزارش منتشر از سمت بانک صادرات درسایت کدال مربوط به گزارش عملکرد مالی این بانک در مرداد ماه است. بانک صادرات در یک ماهه منتهی به مرداد ماه از محل تسهیلات و ۲۷۵۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. همچنین سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری به مشتریان هم در مرداد ماه ۲۷۶۶ میلیارد تومان بوده است که در این ماه تراز «وبصادر» حدودا ۰٫۵ درصد منفی بوده است.

همچنین «وبصادر» با سرمایه ثبت شده ۱۷۵,۳۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۵ ماهه امسال از محل سود تسهیلات مبلغ ۱۲۵۷۴ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۱۲۰,۷۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است. بنابراین بانک صادرات طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۴ درصد را ثبت کرده است.

تراز بانک صادرات در مرداد ماه نسبت به تیر ماه سال جاری نیم درضد کمتر شده است. همچنین این بانک در مجمع عمومی عادی سالیانه که برای سال مالی ۱۳۹۹ برگزار شده بود، به ازای هر سهم ۱۱ ریال سود نقدی تقسیم کرد. سود خالص «وبصادر» ۱۱۷۵۲ میلیارد تومان و سود انباشته این بانک ۳۰۹۲ میلیارد تومان بوده است.

بانک صادرات در سال گذشته

شرکت بانک صادرات ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و در صورت‌های مالی تلفیقی به ازای هر سهم ۷۳۷ ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۸۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین «وبصادر» با سرمایه ثبت شده ۱۷۵۳۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۹ مبلغ ۱۲۹۲۲ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    سلام نگران نباشید با تهاجم نرم میره جلو امروز با منفی ۱۵هزار تمام میَشه

  • حمید

    باز هم باید گفت این عدد سازی، و ارائه ترازنامه غیر شفاف است
    بانک ها در صورتی ترازنامه مثبت خواهند داشت که اولا قیمت دلار به زیر پانزده هزار تومان کاهش یابد و دوم اینکه نرخ بهره بانکی طوری افزایش یابد که موجب خلق پول نشود و منابع تجمیعی در بستر تولید حرکت کند که این کار خلاقیت میخواهد که متأسفانه در دولت مردان ما به هیچ وجه دیده نشده .
    پس به نظر می رسد سهام های بانکی به هیچ وجه نمی توانند رشد کنند.

  • ناشناس

    جای نگرانی نیست انشالله با امدن محسن رضایی که از طرفدارن بورس هست وضعیت بهتره میشه

  • ناشناس

    تاریخ سقوط بورس دقیقا تاریخ انتساب محسن رضایی است

  • Ahmad

    نه والا اینجوری نیست.
    تنها دلیل منفی شدن سهم وبصادر دقیقا اینه که بنده ۵ میلیون خرید زدم از روزی که من این سهم رو خریدم شروع به منفی کرده.
    الان فعلا کل پول من شد ۳۸۰۰۰۰۰ و تا ریال آخر باید این سهم رو ببلعه
    هر وقت پول بنده ته کشید اونوقت وبصادر مثبت میشه

  • ناشناس

    آقا یکی به اوضاع داغون سیستم کارگزاری ها برسه، این چه وضعیه، این همه پول ماهانه چند هزار میلیارد تومن به جیب می زنند اما ذره ای صرف بهبود سیستم هاشون نمی کنند.
    الان ۲۰ دقیقه هست که کارگزاری آگاه در دریافت دیتا مشکل داره پیام داده میگه از سایت فلان برای آگاهی از قیمت ها استفاده کنید و به این قیمت ها که در این صفحه می‌بینید استناد نکنید که ما در دریافت دیتا مشکل داریم.
    واقعا تو این مملکت یکی نیست به داد ما برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟????

  • ناشناس

    اینکه بورس دستوری است شکی دران نیست چون همه میبینند که بدون هردلیل مثبت میشود وبدون هردلیلی منفی فقط میماند چه کسانی این دستور را صادر مینمایند ومعیاری برای ان دارند ویا اینکه خانم منزل درخواست نمود ان روز را بخواست ایشان درمی اورند

  • ناشناس

    نسبت به سال ۷۹ به صورت حدودی حداقل حقوق ۴۰ برابر سکه ۲۰۰ برابر گندم ۶۰ برابر مرغ ۲۵ برابر گاو ۴۰ برابر بنزین ۳۸ تومان بوده وحبوبات حدود ۱۵۰ برابر و برنج ایرانی ۱۸۰ برابر وحبوبات حدود ۱۵۰ برابر شاخص بورس ۴۵۰ برابر نقدینگی ۱۵۰ برابر و میل گرد ۸۱ برابر واحد اپارتمانی ۱۶۰ برابر و ویلایی حدود ۲۰۰ برابر شده علت بهم ریختگی اقتصاد بهم ریختگی قیمتها است.اگر هم میخواهید تولید رونق بگیره مواد اولیه باید ارزون بشه و یا در داخل تولید بشه.علت بورس هم در نسبت شاخصش ببینید از همه شاخص بیشتر رشد کرده