کد مطلب: ۵۹۱۶۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهامداران شبندر بخوانند / شبندر شش ماهه چقدر سود داد؟

سهامداران شبندر بخوانند / شبندر شش ماهه چقدر سود داد؟

شرکت پالایش نفت بندر عباس در سایت کدال صورت مالی شش ماهه سال ۱۴۰۰ را منتشر و نسبت به نرخ فروش محصولات خود شفاف سازی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت پالایش نفت بندر عباس(شبندر) در صورت مالی شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به ازای هر سهم این شرکت ۵۸۵ ریال سود تقسیم کرد که نسبت به شش ماهه ابتدایی سال ۱۳۹۹ حدودا ۱۲۳ درصد بیشتر شده است.

همچنین شبندر در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ درآمد عملیاتی ۸۶ هزار و ۳۳۶ میلیارد تومان را کسب کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این رقم ۱۹۷ درصد رشد داشته است.

شبندر در اطلاعیه‌ای در سایت کدال نسبت به اعلام نشدن نرخ فروش محصولات از سمت شرکت ملی پخش اعلام کرد: اعداد تولید با فرض فروش تمام مقادیر به عنوان فروش ثبت و در کدال منتشر می‌شود و به منظور اصلاح این اشتباه، ضروری است فرم مندرج در سایت کدال به شکل تولید و تحویل شرکت‌های پالایشی اصلاح شود.

این شرکت اعلام کرده است، بنزین یورو ۴ تولید نمی‌کند و در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۳۶ درصداز بنزین تولیدی شرکت، بنزین اکتان یورو ۵ بوده است. با توجه به اهمیت تولید بنزین باکیفیت روند تولید بنزین یورو ۵ در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین قیمت بنزین اکتان۹۱ یورو ۵ در شش ماهه ابتدایی ۱۴۰۰، به ازای هر بشکه ۷۷٫۷۹ دلار و بنزین اکتان۹۱ یورو ۴ به ازای هر بشکه ۷۶٫۷۴ دلار بوده است.

این شرکت در شش ماهه ابتدایی سال جاری از جزیره هنگام ۵۲۲ هزار و ۵۸۴ بشکه نفت خام سبک و از جزیره هنگام ۵۶ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۹۷ بشکه نفت خام سنگین دریافت کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    البته باید ببینیم آخر شاهنامه خوش خواهد بود یا نه؟راستش؛متاسفانه” به علت ضعف مادی و معنوی حسابرسان به صورتحسابهای شش ماهه و ۹ماهه اعتماد و اعتباری نیست…با مروری به صورتحساب دوره ای اکثر شرکتها در کدال میتوانید به ادعای بنده پی ببرید…باید نظارت صورت بگیره که باز هم متاسفانه ناظرین مشغول استراحتند…حالا جای سواله ناظرین محترم حقوق و مزایا هم دریافت میکنند یا نه؟

    • محمد

      شبندر پارسال سود خوبی تقسیم کرد امسال هم پیشبینی می شه دو برابر پارسال سود بده به نظرم شرکت خوبیه

  • علی

    سود تقسیم کرد!یا شناسایی کرد.؟

  • مکی

    بنده ازآقای حیدری تشکرمیکنم.حداقل اطلاع رسانی کرد.عشقی ازاسمش خجالت میکشه این شخص نتونسته نام خانو ادگیشوعوض کنه.حالا مامنتظریم عشقی بیا دبورسودرست کنه.

  • ناشناس

    مردم محترمی که رانت ندارید و جزو حقوقی های بورس نیستید، باید با هم متحد بشیم. هیچ سهم جدیدی نخریم. سهمهامون رو هم نفروشیم، اگر هم خواستیم بفروشیم، مثبت پنج بفروشیم.

  • آبی خاکستری

    6 ماهه سود رو تقسیم نمیکنن!!!!!! 6 ماهه سود شناسایی کرد.
    نکته دیگر اینکه شبندر افزایش سرمایه داده و تعداد سهام آن 4 برابر شده است

  • ناشناس

    سود کجا بود ، بورس ایران ورشکسته است و فقط با اعداد بازی میکند سال پیش پول مردم را پیش خور کردند و دیگر هیچ ندارند من چند تا شبندر داشتم با هشتاد درصد منفی حالا چهار برابر اون چند تا را دارم با همان هشتاد درصد منفی یعنی من سهمم چهار برابر شده اما قیمت همان و در ضرر هستم از ضررم هم کم نشده .
    ???????????

  • ناشناس

    اصلاً سودی در کار نیست . مبلغی را که به عنوان سود اعلام کردند به همان میزان از کل دارایی سهام کم کردند.در زمان بسته بودن نماد زیان سهامداران 15 درصد افزایش داشته

  • h.a

    اصلاً سودی در کار نیست . مبلغی را که به عنوان سود اعلام کردند به همان میزان از کل دارایی سهام کم کردند.در زمان بسته بودن نماد زیان سهامداران 15 درصد افزایش داشته