کد مطلب: ۶۴۹۶۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش ۴۰۷ درصدی درآمد یک شرکت بورسی/ سهامداران چقدر سود کردند؟

افزایش ۴۰۷ درصدی درآمد یک شرکت بورسی/ سهامداران چقدر سود کردند؟

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

دکیمی

شرکت صنعتی کیمیدارو گزارش فعالیت ماهانه منتهی به پایان فروردین امسال را در سایت کدال منتشر کرد.

دکیمی در این دوره مبلغ ۶۰٫۲ میلیارد تومان درآمد از فروش داخلی داشته است که افزایش ۳۲۹٫۱۶ درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

جمع درآمدها شرکت از شروع سال مالی تا فروردین ماه ۶۰٫۲ میلیارد تومان است و نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰۷٫۴۷ درصدی داشته است.

سدشت

شرکت صنایع سیمان دشتستان با نماد سدشت در صورت مالی یک ماهه منتهی به فروردین ۵۶٫۸ میلیارد تومان درآمد داشته که ۲۷ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۷۲ درصد آن مربوط به صادرات است.

سدشت نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲۲۷٫۶۶ درصد افزایش درآمد داشته است.

جمع درآمدها یا همان فروش محصولات شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین ماه ۳۲۷٫۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۱۰۵٫۷۲ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت صنایع سیمان دشتستان در مدت ۱۴۶٫۵ میلیارد تومان فروش داخلی را ثبت کرده است.

رتاپ

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد رتاپ صورت مالی ماهه منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ را در سایت کدال منتشر کرد.

بر اساس گزارش تلفیقی این شرکت، سود خالص به ۳۴۳٫۷ میلیارد تومان بوده که افت ۹٫۷۷ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین سود ناخالص رشد ۱۰٫۵۴ درصدی و سود عملیاتی رشد ۹٫۸۸ درصدی را ثبت کردند.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این دوره به ازای هر سهم ۵۶ تومان سود محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش ۷ درصدی داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سیمان دشتستان و مخابرات دوساله سود سهام عدالت رو واریز نکردن پیگیری کنید سود سهام رو واریز کنن

  • احمدی

    قیمت خودروهای داخلی و چینی در طی ۳ سال بین ۴ تا ۸ برابر رشد کرده است و جالب پول و سرمایه سهامداران در بورس به یک چهارم تا یک هشتم منفی شده است ضمن اینکه با توجه به رشد تورم سهامداران سرمایه شان تنها بی ارزش شده است

  • احمدی

    زندگی خیلی از سهامداران را نابود و پوچ کردند حمایت از تولید حاصلش این است

  • ناشناس

    حالا حالاها زیان سهامداران جبران نمیشود.فعلا کمی بهتر شده اما در طول هفته بورس در جا میزند.
    ضمنا لطف کنید بفرمایید شستا سود مجمع رابحساب سهامدارانش واریز نماید.

  • ناشناس

    درامدش از پول مردم بیچاره بوده..سهامدارن چقدر سود کردن ؟؟باید بگی چقدر ضرر کردن جواب همون 407درصد.

  • علی‌/کرمانشاه

    زیان‌بالای ۸۰٪ سهامداران‌حقیقی بعداز ۲۲ماه ریزش و درجازدن و اصلاح حالا بصورت قطره‌چکانی از زیرکف قیمت شروع به برگشت زره‌ای با درصدهای ناچیز به ضریب قیمت کف سهام سالها زمان‌میبرد تا نماد شرکتهایی‌بورسی گپ های از دست داده خودرا در سقف قیمت پس بگیرند بعباری بعداز۳۳ماه ریزش خلواری در سقف قیمت و شروع به برگشت بصورت زره زره از کف ناچیزقیمت‌که اگر بنا را به مثبت بودن ادامه دار بگذاریم بیش از ۲برابر زمان خواب لازم است که شاید نماد شرکتها گپ خودرا پس‌بگیرندکه البته بااین تورم شدید و حذف دلار۴۲۰۰ت وافزایش قیمت چندبرابری کالا و خدمات قطعا گپ های از دست داده بی‌ارزش‌تر از قیمت فعلی خواهدبود بورس از بازارهای موازی سالها عقب افتاده و جذابیت سرمایه گذاری را از دست داده رانت داران نفوذی و مفسدین اقتصادی در دولت قبلی کماکان در بتن بورس حضور دارند و نمیگذارند بورس در دولت فعلی پایگاهی حمایتی در اقتصاد دولت پاکدست و جهادی آقای رئیسی باشد مگراینکه کاملا بورس لایروبی از مفسدین‌وابسته به دولت قبلی شود و مسئولین‌پاکدست‌وخبره وباتجربه و تحصیلکرده تازه نفس سکان اقتصادی دولت فعلی رابدست بگیرد و منافع مردم و دولت را محترم بدارد و حق وحقوق هرکدام بجا اعمال شود که البته دولت بصورت خاموش و بدور از تبلیغات ژورنالیستی مشغول رفع موانع و حذف و محاکمه واعمال قانون با غارتگران دارایی مردم در بورس و بانکها هستند که اینگونه بهترین روش برای وضعیت فعلی کشور و اقتصاد و مردم است به امید روزی که هیچ مفسدی در بدنه مسئولین کشور نباش ومردم با آرامش زیرسایه نظام اسلامی زندگی عاری از فقر را تجربه کنند.

  • ناشناس

    این سود ها بیشتر منفعتی برای مدیران شرکت هاست تا سهامداران،با عناوین مختلف به خودشون حقوق میدن

  • ناشناس

    دولت دست تو جیب سهامداران نکنه سود ب همه میرسه

  • ناشناس

    همش الکی

  • ناشناس

    اقا بفروشید وخیال خودتونو راحت کنید بخدا ازاینی که هستیت بیچاره ترمیشید هیچکه داش براتون نمیسوزه الا خودتون برای خودتون