کد مطلب: ۲۶۷۶۶۱

طرح استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس

طرح استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد و گفت: این طرح امضاهای قابل توجهی داشته و ظرف یک ساعت به تعداد زیادی امضا رسیده است.

عباس پاپی‌زاده از طرح استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد و گفت: این طرح امضاهای قابل توجهی داشته و ظرف یک ساعت به تعداد زیادی امضا رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی تاکید کرد: بی‌تردید دولت در بحث اقتصاد در شرایط فعلی موجب مشکلاتی شده است که قسمت اعظم آن به مدیریت اقتصادی دولت باز می‌گردد.

پاپی‌زاده با بیان اینکه امروز نمایندگانی از طیف‌های مختلف سیاسی مجلس مذاکراتی را درباره استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی داشتند، گفت: همچنین در این مذاکرات عنوان شد پیش از استیضاح، دعوتی از رئیس جمهور برای حضور در یک جلسه علنی یا غیرعلنی انجام شود تا قبل از اینکه دیر شود، رئیس جمهور توضیحاتی درباره مشکلات اقتصادی به مجلس ارائه کند و همچنین قول دهد تا تیم اقتصادی خود را تغییر دهد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: معتقدیم رئیس جمهور برای تغییر چند تن از وزرا باید فکری کند.

وی تاکید کرد: اگر پاسخی منطقی از سوی رئیس جمهور درباره موارد مطروحه دریافت نکنیم بحث استیضاح تیم اقتصادی دولت را کلید خواهیم زد با این حال استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس کلید خورده و امضاهای زیادی برای آن نیز جمع آوری شده است.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.