کد مطلب: ۱۸۱۱۸۸

طرح برندینگ فرآورده‌های نفتی کمک به ساماندهی جایگاه‌هاست

طرح برندینگ فرآورده‌های نفتی کمک به ساماندهی جایگاه‌هاست

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در بهترین حالت طرح توزیع فرآورده‌های نفتی (برندینگ) می‌تواند ساماندهی جایگاه‌های سوخت باشد، گفت: اما به این شیوه‌ای که در اجرای این طرح، مطرح شده به هیچ وجه برندسازی نداریم.

علی بختیار درباره طرح توزیع فرآوردهای نفتی توسط شرکت‌های صاحب صلاحیت (برندینگ) اظهار کرد: طرح برندینگ توزیع فرآورده‌های نفتی می‌تواند به منظور ساماندهی جایگاه‌های سوخت باشد، البته شرکتی نداریم که برند شناخته شده‌ای باشد و تولید، کیفیت و قیمت آن‌ها با سایر محصولات تفاوت کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: هدف از برندینگ این است که محصول ارائه شده در جایگاه‌ها کیفیت بهتری داشته باشد، البته در بهترین حالت می‌توان گفت این طرح به دنبال ساماندهی است تا بخشی از فعالیت‌های شرکت پالایش و پخش را برون سپاری کند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس همچنین بیان کرد: یکی از اهداف برندسازی باید این باشد که مانند شرکت‌های توتال یا شل محصولاتی با کیفیت و شاخص بهتر ارائه شود اما وقتی قیمت و کیفیت یکسان داریم برند شناخته شده‌ای دیگر وجود ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: با این شیوه اگر بخواهیم کار را به پیش ببریم به هیچ وجه برندینگ‌سازی نداریم شاید بتوان چند برند را به صورت منطقه‌ای ایجاد کرد که بتوانند با شاخص و کیفیت بهتر محصول تولید و ارائه کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار