کد مطلب: ۲۸۵۵۳۰

طرح «تامین کالای اساسی محرومان» به شورای هماهنگی قوا ارسال شد

طرح «تامین کالای اساسی محرومان» به شورای هماهنگی قوا ارسال شد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ارسال طرحی به شورای عالی هماهنگی قوا از سوی مجلس خبر داد و گفت:این طرح ساز و کاری برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب پذیر تعیین کرده است.

محمدمهدی مفتح از ارسال «طرح تامین کالاهای اساسی محرومان» به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا خبر داد و گفت: اختصاص ارز حاصل از فروش نفت به واردات کالاهای اساسی و بازار ارز تصمیمی درست است و به نظر می‌رسد باید شرایطی همانند کوپن فراهم شود و مردم مطمئن باشند حداقل‌هایی از کالاهای اساسی مانند برنج، گوشت و روغن را دریافت خواهند کرد، زیرا ما در شرایطی هستیم که دولت باید به مردم کمک کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مفتح ادامه داد: این کالاهای اساسی باید در قالب سهمیه‌ای به مردم محروم اختصاص یابد و باید خیال مردم راحت باشد که در تامین حداقل‌های زندگی‌شان دچار مشکل نخواهند شد، بر همین اساس، طرحی را در این خصوص به شورای هماهنگی سران قوا ارائه کرده ایم، این طرح دارای ماهیت کالاهای اساسی و شیوه‌های اجرایی آن است.

بنابرگزارش، پیش از این نیز در جلسات غیر علنی مجلس شورای اسلامی بر تدبیر سازوکارهایی برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر با سازوکاری شبیه به کوپن اما به صورت الکترونیکی تاکید شده بود.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.