کد مطلب: ۲۵۶۲۴۱

طلای ۱۸ عیار ارزان شد

طلای ۱۸ عیار ارزان شد

طلای ۱۸ عیار در بازار امروز تهران، با کاهش ۳ هزار و ۴۲۰ تومانی به قیمت ۱۹۶ هزار ۵۸۰ تومان معامله شد؛ همچنین انواع سکه نیز با نوسان قیمتی در این بازار مواجه بود.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز (پنج شنبه دهم خرداد) در بازار تهران با ۲۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۳۵ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۹۵ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۹ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۸۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار تومان افت نسبت به مدت مشابه ۶۱۳ هزار تومان معامله شد.

از سوی دیگر، هر قطعه سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت ۳۷۵ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۳ هزار و ۳۰۰ تومان افت ۱۹۶ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد.

با این حال بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با یک تومان رشد نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۱۵ تومان تعیین شده است.

افزون بر این، هر یورو با ۵۹ تومان افزایش ۴ هزار و ۹۱۸ تومان و هر پوند نیز با ۲۴ تومان افزایش ۵ هزار و ۶۰۹ تومان ارزشگذاری شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.