کد مطلب: ۴۰۴۲۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دلار ثابت ماند / طلا ۰.۵ درصد رشد کرد

دلار ثابت ماند / طلا 0.5 درصد رشد کرد

در معاملات روز چهارشنبه، قیمت هر اونس طلا با 0.6 درصد رشد با قیمت هزار و 506 دلار معامله شد و شاخص دلار در سطح 99.12 واحد قرار گرفت.

با کاهش امیدها برای حصول توافق تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از رویترز، این در حالی است که توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به سیاست‌هایی که از سوی فدرال‌رزرو اتخاذ خواهد شد معطوف شده است.

هر اونس طلا در معاملات روز چهارشنبه با 0.6 درصد کاهش به هزار و 506 دلار و 31 سنت رسید.

به گفته بنجامین لو، تحلیلگر از شرکت فیلیپ فیوچرز، معامله‌گرانی که پیش‌تر اقدام به فروش طلای خود کرده بودند، بار دیگر به بازار طلا بازگشته‌اند. در عین حال نشانه‌هایی از تضعیف بازار سرمایه دیده می‌شود.

تشدید تنش‌های تجاری به‌طور قطع به نفع بازار طلا خواهد بود. تنش‌ها میان دو کشور پس از آن افزایش یافت که وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه محدودیت‌هایی را برای مقامات چین و حزب کمونیست این کشور در زمینه صدور روادید در نظر گرفت.

در عین حال، بر اساس آخرین صحبت‌های جروم پائول، رئیس فدرال‌رزرو مبنی بر ادامه کاهش نرخ بهره، پیش‌بینی‌ها از افزایش قیمت جهانی طلا در آینده حکایت دارند.

در معاملات امروز همچنین هر اونس نقره با 0.2 درصد رشد با قیمت 17.75 دلار معامله شد. در عین حال پلاتین و پلادیوم نیز با 0.3 درصد رشد به‌ترتیب به 892.29 دلار و 1.670 دلار رسیدند.

در معاملات امروز همچنین، شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی اندازه‌گیری می‌شود با اندکی رشد، در سطح 99.12 واحد قرار گرفت.

هر یورو با 1.0962 دلار مبادله شد. همچنین هر دلار به 107.14 ین رسید.

جدیدترین اتفاقات مربوط به طلا را می‌توانید در سلسله اخبار قیمت جهانی طلا تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.