کد مطلب: ۱۶۷۳۰۲

کندی شرکت‌های آب و گاز، عامل تاخیر تحویل مسکن مهر پرند

کندی شرکت‌های آب و گاز، عامل تاخیر تحویل مسکن مهر پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت‌های آب و فاضلاب و گاز به دلیل کندی فعالیت، تحویل مسکن مهر را با تاخیر مواجه کرده‌اند.

سیدعلی اکبر طاهری با بیان اینکه تا به حال در شهر جدید پرند ۷۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و بخشی هم در شرف تحویل است، گفت: با توجه به افزایش تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان، پیمانکاران واحدهای مسکن مهر را به اتمام رساندند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی تامین نشدن خدمات زیربنایی را از مشکلات و موانع تحویل مسکن مهر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۵ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل داریم اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت امکان تحویل آنها به مردم وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اظهار کرد: کار دستگاه‌های خدمات‌رسانی همچون شرکت‌های آب و فاضلاب و گاز خیلی کند است و نمی‌توانیم واحدها را قبل از اتمام کار آنها تحویل دهیم؛ اگر وزارت نیرو و نفت همکاری کنند می‌توانیم واحدهای مسکونی را سریع‌تر به متقاضیان واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند با همه امکانات به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

طاهری افزود: همه واحدهای تحویل داده‌شده دارای آب، برق و گاز است اما باید برای واحدهای باقیمانده سریع‌تر خدمات زیربنایی تامین شود تا آنها را تحویل متقاضیان دهیم.

مدیرعامل شهر جدید پرند درباره مالیات بر ارزش افزوده‌ای که پیمانکاران پرداخت می‌کنند، گفت: اینکه کل مسکن مهر باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کند، صحت ندارد؛ پیمانکاران در زمان خرید مصالح مالیات بر ارزش افزوده را به فروشنده پرداخت می‌کنند و در مسکن مهر مالیات بر ارزش افزوده شامل پیمانکاران نمی‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.