خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۳۷۹۱

عرضه املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالا آغاز شد

عرضه املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالا آغاز شد

با انتشار اطلاعیه فروش سه ملک شامل یک قطعه زمین و دو باب واحد تجاری از سوی بانک اقتصاد نوین، فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالای ایران کلید خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با انتشار اطلاعیه فروش سه ملک شامل یک قطعه زمین و دو باب واحد تجاری از سوی بانک اقتصاد نوین، فروش املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالای ایران کلید خورد.

بانک اقتصاد نوین به عنوان نخستین بانک برای تکالیف قانونی خود برای واگذاری املاک مازاد خود از مسیر بازار سرمایه، یک قطعه زمین با کاربری مسکونی - تجاری و دو ملک تجاری را برای فروش در بورس کالا با استفاده از مکانیسم حراج آگهی کرد.

اخبار مرتبط با بازار و سهام را در صفحه اختصاصی بورس در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    خب این حرکت باعث میشه درامد بانک ها بیشتر بشه و این خبر مثبتی برای گروه بانک هاست. اما برای تازه کار ها تحلیل نمنه؟ افزایش فروش نمنه؟ بورس ایران بورس آلمان و آمریکا نیست و بهانه های دیگر برای اینکه دو هزار برای آموزش خودشان هزینه نکنند. دوستان ملاک قرار دادن رفتار حقوقی ملاک خوبی برای تعیین ارزندگی سهم نیست!! حقوقی بعضی از سهم ها مجبوره گاهی بفروشه به تعداد بالا هم بفروشه ولی اگر بنیاد سهم خوب باشه شما باید رو هوا بزنی!!! نه این که پا به پای اون بفروشی

  • علیرضا

    حرکتی است به سوی مثبت شدن بازار بورس