کد مطلب: ۱۲۶۷۷۴

عرضه بلیت قطار برای نیمه دوم فروردین ۹۶

عرضه بلیت قطار برای نیمه دوم فروردین ۹۶

فروش بلیت قطارهای رجا حدفاصل ۱۶ تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۶، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ فروردین ماه آغاز می‌شود. به گزارش ایسنا، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: عرضه بلیت قطارهای مسافری کلیه مسیرها به طور همزمان از طریق سامانه‌های فروش این شرکت (سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن

فروش بلیت قطارهای رجا حدفاصل ۱۶ تا ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۶، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ فروردین ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: عرضه بلیت قطارهای مسافری کلیه مسیرها به طور همزمان از طریق سامانه‌های فروش این شرکت (سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش برای سیستم های اندروید، سامانه ی ۱۵۳۹) انجام می شود.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۸۸۳۴۷۰۷۳-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.