کد مطلب: ۱۲۶۸۸۴

عرضه روزانه نفت عربستان ١٠ میلیون بشکه باقی می‎ماند

عرضه روزانه نفت عربستان ١٠ میلیون بشکه باقی می‎ماند

برخی منابع صنعتی اعلام کردند: عربستان انتظار دارد که عرضه روزانه نفت خود را در چند ماه آینده حدود روزانه ١٠ میلیون بشکه تثبیت کند. به گزارش رویترز، منابع صنعتی اعلام کردند که عربستان انتظار دارد در چند ماه آینده، تولید نفت این کشور حدود ١٠ میلیون بشکه در روز ثابت باشد که در چارچوب

برخی منابع صنعتی اعلام کردند: عربستان انتظار دارد که عرضه روزانه نفت خود را در چند ماه آینده حدود روزانه ١٠ میلیون بشکه تثبیت کند.
به گزارش رویترز، منابع صنعتی اعلام کردند که عربستان انتظار دارد در چند ماه آینده، تولید نفت این کشور حدود ١٠ میلیون بشکه در روز ثابت باشد که در چارچوب سهمیه تعیین شده برای آن در قالب توافق کاهش تولید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) است.

مسئولان عربستانی تأکید دارند که به جای تولید، بر عرضه خود تمرکز کنند، زیرا منظور از عرضه، مقدار نفتی است که از ترکیب تولید واقعی و یا با برداشت از ذخیره سازی، به بازار عرضه می‌شود.

به گفته یک منبع مستقر در عربستان، ممکن است در ماه مارس یا ماه آوریل، عرضه نفت عربستان از تولید واقعی این کشور پیشی بگیرد.

از سوی دیگر، یکی از مسئولان وزارت انرژی عربستان اعلام کرد: صادرات نفت این کشور در ماه مارس امسال نسبت به ماه فوریه ٣٠٠ هزار بشکه کاهش می‌یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.