کد مطلب: ۷۳۰۷۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس کالا امروز میزبان کدام خودرو است؟

بورس کالا امروز میزبان کدام خودرو است؟

قرار است امروز خودروی هایما در بورس کالا عرضه شود؛ چه تعداد از این خودرو و با چه قیمتی روی تابلوی بورس کالا می‌رود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، تابستان امسال بود که عرضه خودرو در بورس کالا شروع شد و تا کنون استقبال بسیار خوبی از عرضه‌ها شده و حتی برخی از خودروها در کمتر از یک ساعت به فروش رسیده‌اند. این استقبال باعث می‌شود که خودروسازان اقبال بیشتری به عرضه در بورس کالا داشته باشند.

بر اساس اعلام بورس کالا قرار است امروز گروه صنعتی ایران خودرو ۹۰۰ دستگاه هایما S۷ و هایما S۵ را در بورس کالا عرضه کند. از این میزان ۴۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید، ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی، ۲۰۰ دستگاه هایما S۵ سفید، ۵۰ دستگاه هایما S۵ قرمز ونیزی و ۵۰ دستگاه هایما S۵ نقره ای تیتانیوم است.

ایران‌خودرو قیمتی را که برای هایما S۷ سفید در نظر گرفته ۸۱۰ میلیون تومان و هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

این شرکت همچنین قیمت ۷۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را برای هایما S۵ سفید را اعلام کرده است. قیمت هایما S۵ قرمز ونیزی و نقره ای تیتانیوم نیز ۷۲۰ میلیون تومان است.

هایما s7

از هایما استقبال می‌شود؟

کارشناسان عقیده دارند با توجه به قیمت و نوع خودروهای عرضه‌شده احتمالا عرضه امروز نیز به یک ساعت نرسد و به نوعی تقاضایی زیادی برای این خودرو دیده می‌شود.

از سوی دیگر فردا نیز تارا و پژو ۲۰۷ وارد بورس کالا می‌شوند که این دو خودرو نیز احتمالا در زمانی کمتر از 30 دقیقه فروخته شوند.

به علت اینکه قیمت تمام‌شده بازار آزاد و بورس کالا تفاوت بسیار زیادی دارد و خریدار می‌تواند قیمت پیشنهادی داشته باشد از عرضه این خودروها استقبال می‌شود.

شرایط خرید خودرو چیست؟

براساس اطلاعیه عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پروفایل شخصی را تکمیل کنند. در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی در کلیه این خودروها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 4 میلیون و 371 هزار تومان است. ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S۵ و ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی برای هایما S۷ اضافه می‌شود که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. پیش‌پرداخت هایما ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آن ۶ اسفند ماه است.

هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب و با پوشش نانو سرامیکی است و هایما S۷ نقره ای تیتانیوم و S۵ قرمز ونیزی نیز دارای پوشش نانو سرامیکی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.