خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۱۳۸۶

عزل پرحاشیه یک مدیر بورسی / تغییرات مدیریتی در انتظار سازمان بورس است؟

عزل پرحاشیه یک مدیر بورسی / تغییرات مدیریتی در انتظار سازمان بورس است؟

عزل پرحاشیه یک مدیر بورسی / تغییرات مدیریتی در انتظار سازمان بورس است؟

رئیس اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس از سمت خود برکنار شده که گفته می‌شود این برکناری با نظر مستقیم مجید عشقی انجام گرفته شده است.

به گزارش تجارت نیوز ، حمیدرضا اسمعیلی گیوی رئیس اداره نظارت بر بورس‌های سازمان بورس از سمت خود برکنار شده و گفته می‌شود که پیمان حدادی جایگزین وی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان بورس ، پیمان حدادی از زمان حضور مجید عشقی به عنوان دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت مشغول به فعالیت شد.

شنیده‌ می‌شود از آنجایی که این تصمیم بدون طرح موضوع با سید مهدی پارچینی پارچین مدیر نظارت بر بورس‌ها گرفته شده، وی نیز از سمت خود استعفا داده است. خبرهای رسیده از سازمان بورس، از اختلاف بین معاونت نظارت بر بورس‌ها با معاونت اجرایی سازمان و مجید عشقی حکایت دارد.

خبرنگار شهربورس این موضوع را از حمیدرضا اسمعیلی گیوی‌ رئیس اداره نظارت بر بورس های سازمان بورس پیگیری کرد. وی در این مورد گفت: بنده دیروز در سازمان بورس جابه‌جا شدم، ولی برکنار نشدم. البته فعلا هنوز از سمت جدید اطلاعی حاصل نکردم.

وی در ادامه افزود: این موضوع باید از رئیس دفتر رئیس سازمان بورس پیگیری شود.

شهر بورس این آمادگی را دارد تا هرگونه پاسخ سازمان بورس درباره این موضوع را منتشر کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خبر شهر بورس اصلاح شده است. شماهم اصلاح کنید

  • زهرا

    زندگی و ‌سرمایه خیلی از سهامداران بی ارزش و نابود شده است

  • حسن

    بذارید بورس جان بگیره و سهامداری یک فرهنگ و ارزش بشه و اعتماد برگرده.

  • ناشناس

    کار مدیران بورس فقط شده بستن سهامهای در حال رشد و ایجاد جو منفی با شبیه سازی وضعیت شبه رکود، به هر بهانه ای 20 درصد رشد ظن به دستکاری معاملات بدون ارایه مدرک تخلف، مجمع سالانه مجمع فوری افشای الف ب ج و غیره، اما برعکسش موقع افت کسی نمیگه 20 درصد افت کرد ببندیمش و بهانه های دیگه، خوب معلومه با این رفتار و قوانین در قبال سهامداران هیچ آدم عاقلی توی این بازار نمیمونه

  • ناشناس

    بیش از ۵۰ درصد تو بورس ضرر کردم خواستم سیخ نسوزه کباب سوخت و دارایی که با هزار زحمت جمع کردم از بین رفت تو این مدت کوتاه هی مسئول بورس عوض میشه بابا دست از مال مردم بردارید

  • الف

    بد بخت شدیم با با سرمایمون بر گردانید
    زندگیم از هم پاشید ما که تو سبد گذاشتیم سرمایمون هیج کردین

  • ناشناس

    این چه بورسی است که خبرهای خوب یک روز اعتبار دارد وزوز بعد بورس ریزشی می‌شود

  • صادقی

    خواهش می کنم از رئیس جمهور عزیز آقای رئیسی نسبت به بورس توجه بیشتری بکنند، واقعا وضعیت بورس ما نگران کننده شده، همه سرمایه های ما نابود شده، گناه ما این بوده که بجای خرید سکه و دلار به وعده های مسئولین گوش دادیم و گفتیم با این کار خدمتی هم به اقتصاد کشور می کنیم، اما امروز بورس ما شده کوره پول سوزی.

  • ناشناس

    .قیمت شفن رابعدازسرمایه ازقبمت ۱۲۰۰۰ به ۶۰۰۰ریال بدون علت تقلیل دادند بعدازگدشت یک ونیم سال هنوز هم علت مشخص نشده است لطفا پیگیری شود