فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۴۶۵۵۱

عملکرد بورس در ۹۹/۰۲/۰۹

سهامداران حدود ۳ درصد سود کردند / رشد شاخص تا کجا ادامه دارد؟

سهامداران حدود ۳ درصد سود کردند / رشد شاخص تا کجا ادامه دارد؟

همانطور که کارشناسان در ابتدای هفته پیش‌بینی کرده بودند، شاخص کل بازار سرمایه امروز نیز به روند رو به صعود خود ادامه داد و با ۲۵ هزار و ۵۰۲ واحد رشد معادل ۳٫۱۱ درصد به پله ۸۴۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه امروز نیز به روند رو به صعود خود ادامه داد و با ۲۵ هزار و ۵۰۲ واحد رشد معادل ۳٫۱۱ درصد به پله ۸۴۶ هزار واحدی رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد چهار هزار و ۸۸۲ واحدی (۱٫۸۰ درصدی) به ۲۷۶ هزار و ۶۵۰ واحد رسید و به این ترتیب حدود ۵۸۰ واحد رشد بیشتری را نسبت به روز گذشته ثبت کرد.

فارس امروز هم با ۲۸۲۲ واحد اولین نماد پرتاثیر در مثبت ماندن شاخص کل بود؛ پس از آن دو نماد وغدیر و فولاد به ترتیب با ۲۷۵۷ و ۲۱۸۳ واحد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین سه گروه شیمیایی، فلزات اساسی و بانکی برترین گروه‌های صنعت امروز را تشکیل دادند که گروه شیمیایی از ابتدای هفته تاکنون جایگاه خود را حفظ کرده است.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۱۹۰ هزار رسید که طی آن، ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد و در نهایت ارزش بازار طی معاملات امروز به ۳۱۷۴ هزار میلیارد تومان رسید.

091 1

092 1

093 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.