فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۴۲۸۴۳

عملکرد بورس ۹۸/۱/۲۴

بورس دوباره مثبت تمام شد / بازدهی ۲٫۵ درصدی سهامداران در یکشنبه

بورس دوباره مثبت تمام شد / بازدهی ۲٫۵ درصدی سهامداران در یکشنبه

شاخص کل بازار سرمایه در دومین روز هفته نیز رشد کرد و با قرار گرفتن روی سطح ۶۲۳ هزار واحدی، بازدهی ۲٫۵ درصدی نصیب سهامداران بورسی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سرمایه دومین روز هفته را نیز با رشد پشت سر گذاشت، شاخص کل در مجموع دو روز گذشته بیش از ۲۵ هزار واحد رشد کرده است.

شاخص کل بازار سرمایه امروز با رشد بیش از ۱۵ هزار واحدی معادل ۲٫۵ درصد رشد کرد و روی سطح ۶۲۳ هزار و ۲۷۸ واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص کل هم‌وزن نیز افزایش چهار هزار و ۲۶۰ واحدی داشته که نشان از رشد حدود دو درصدی(۱٫۹۶ درصدی) این شاخص دارد که در پایان معاملات امروز به سطح ۲۱۹ هزار و ۷۵۶ واحد رسید.

«فولاد»، «فملی» و «کگل» به ترتیب با ۱۲۸۷، ۱۰۳۰ و ۷۴۹ واحد، سه نماد پرتاثیر معاملات دومین روز هفته بودند. سه گروه شیمیایی، فرآورده‌های نفتی و فلزات اساسی نیز برترین گروه‌های صنعتی بازار امروز بودند.

تعداد معاملات امروز تقریبا مشابه دیروز، اما تعداد برگه‌های مورد معامله و ارزش بازار بیشتر است؛ در جریان معاملات امروز بورس یک میلیون و ۴۶ هزار معامله صورت گرفت که طی آن، هفت میلیارد و ۴۴۵ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۶٫۳ هزار میلیارد تومان خریدوفروس شد؛ در نتیجه‌ معاملات امروز ارزش بازار سرمایه به ۲۲۷۶ هزار میلیارد تومان رسید.

1

2

3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.