خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۵۲۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد مالی یک نماد بورسی / «بجهرم» چقدر ارزنده است؟

عملکرد مالی یک نماد بورسی / «بجهرم» چقدر ارزنده است؟

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم که با نماد بجهرم در فرابورس فعالیت می‌کند در فروردین ماه امسال میزان درامد خود را در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم که با سرمایه ۲۴ هزار و ۱۴۵ میلیاردی و نماد بجهرم در فرابورس پذیرفته شده است. در جدیدترین گزارش مالی یکماهه خود که وضعیت شرکت در فروردین را نشان می‌دهد توانسته ۱۱۱ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال فروش داشته باشد. رقمی که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد بیشتر بوده ولی نسبت به اسفندماه افتی ۲۶ درصدی داشته است.

این در حالی است که میزان تولید انرژی الکتریکی این شرکت در فروردین ماه در مجموع ۱۷۹ هزار و ۸۹۱ مگاوات ساعت بوده که نسبت به اسفندماه ۶۹ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که نرخ فروش نیز در مقایسه با اسفندماه ۱۶ درصد ارزان‌تر شده است.

6 19

بجهرم در سال ۹۸ در مجموع ۲ هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت همچنین در ۹ ماه نخست سال ۹۸، سود خالصی معادل ۵۷۷ میلیارد ریال شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد بیشتر بوده است.

بجهرم که در مهرماه سال ۹۸ با ۵ درصد از کل سهام خود به صورت عرضه اولیه و با قیمت ۱۹۹ تومان وارد فرابورس شد، تا به امروز بیش از ۱۴۴ درصد بازدهی داشته است. ضمن اینکه بازدهی یکماهه این نماد ۱۱ درصد و بازدهی ۳ ماهه آن ۱۰ درصد به ثبت رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فردا میشه خرید

    • ناشناس

      فردا بهترین فرصت ورود و از پس فردا صف خرید به مدت یک ماه

    • ناشناس

      عجب فرصتی داده !!!!!

  • بورس

    قیمت بجهرم نسبت به همگروه هاش خیلی پایینه
    میان مدت و بلند مدت سود خوبی میدهد شک نکنید بخرید
    #فروشنده?
    #خریدار?

    • ناشناس

      خدا کنه

    • ناشناس

      ظاهرا جز etf دوم قراره اعلام بشه جای پالایشی ها.باقیمت چند ماهه قبله شارپی رشد داره.البته این نظر منه

    • ناشناس

      امروز قیمتش کمتر از ۶۵۰ تومان هست یک ماه دیگه حداقل دو برابر و به اضافه افزایش سرمایه و سود …
      انشالله

  • علیرضا

    برای کسانی که میخواهند وارد این سهم بشوند همین کافی است که بگم دقیق بررسی کنید روز 20 اردیبهشت این سهم قیمتش قیمت امروز بود که 6 مرداد است. من امروز با ضرر زیاد خارج شدم. سهم خوبی نیست به خودتون ضرر نزنید . این تجربه تلخ من از این سهم بود حال خود دانید!!!

    • ناشناس

      کاملا حق با شماست من هم ضرر دادم

  • علی

    با وجود اینکه اکثر مردم قبض برق انها ده برابر شده نمیدونم چرا بعضی هنوز حاضرن سهامشون مفت بفروشن مطمعنم برای اینکه سرمایه گزاری تو بخش برق انجام بشه قیمتها آزاد خواهد شد تا سرمایه گزاران سرازیر شوند و مشکل برق در ۶ماهه اول سال حل شود ویکی از دلال مفت بودن برق ایران باعث شده که همه ماینرهارا به سمت ایران بیارن من مطمعنم بجهرم تا سال آینده حد قیمت قبل خود را خواهد شکست