کد مطلب: ۴۵۷۸۲۲

عملکرد مالی یک نماد بورسی / افت درآمد «غنوش» در خرداد ماه

عملکرد مالی یک نماد بورسی / افت درآمد «غنوش» در خرداد ماه

نماد غنوش که در یکسال گذشته بیش از ۲۵۰۰ درصد بازدهی در بورس داشته، در خرداد ماه با افت ۲۲ درصدی فروش خود مواجه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش منتشر شده در وبسایت کدال، شرکت نوش شمال که یکی از شرکت‌های کوچک بورس محسوب می‌شود در گزارش عملکرد ماهانه خرداد ماه خود از کاهش ۳۱ درصدی میزان فروش خود نسبت به اردیبهشت ماه خبر داد تا کل فروش این شرکت در خرداد به ۱۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال برسد. این در حالی است که میزان فروش این ماه نسبت به خرداد سال گذشته ۲۲ درصد بیشتر شده است.

1 2 4

با احتساب عملکرد سومین ماه سال، کل فروش غنوش در فصل بهار به ۲۷ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افتی ۲۸ درصدی داشته است.
غنوش که در یکسال اخیر با احتساب افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی خود بیش از ۲۵۰۰ درصد بازدهی داشته است در خردادماه افزایش قیمت ۱۰ درصدی را تجربه کرده و قیمت هر سهم این نماد در سه ماهه نخست سال ۳۰ درصد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    چطوری حساب می کنید؟!!! قیمت تعدیل شده این سهم در یک سال گذشته‌ حدود ۱۲۰ برابر شده یعنی ۱۲۰۰۰ درصد افزایش!! رقم عجیب غریب ولی واقعی.

  • ناشناس

    خبر غیر واقعی

  • Ehsan-cod

    این سهم حسرت خیلی هاس با این حرف ها هم خراب نمیشه تجارت

  • ناشناس

    اینکه آگاهی رسانی میکنید خوب است ولی اینکه ضرب المثل “یکطرفه به قاضی میروید” نه! خبرگزاری محترم اگر میخواهید کار مثبتی برای سهامداران انجام دهد اولا ،در یک جدولی برگرفته از صورتهای مالی فروش و درآمد همه شرکتها را نشان دهد تا بتوان با هم مقایسه کرد ، شاید در دوران کرونا خیلی ها کاهش داشته اند. ثانیا فروش مهم نیست مهم eps -سود هر سهم- است

  • ناشناس

    راه‌طولانی‌داریم