خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۱۰۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد هفتگی سهام عدالت / ارزش سهام در این هفته چقدر نوسان داشت؟

عملکرد هفتگی سهام عدالت / ارزش سهام در این هفته چقدر نوسان داشت؟

در پایان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت به 11 میلیون و 47 هزار تومان رسید و حدود 650 هزار تومان نسبت به هفته قبل افت داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت 11 میلیون و 700 هزار تومان بود اما از روز شنبه روند نزولی سهام عدالت آغاز شد و تا روز سه‌شنبه ادامه داشت.

بیشترین ریزش ارزش سهام عدالت در روزهای شنبه و دوشنبه اتفاق افتاد و نتها روند صعودی سبد سهام عدالت در این هفته با رشد 9 هزار واحدی شاخص کل در روز چهارشنبه بود.

نمادهایی چون فولاد، فارس، شتران، فملی، وتجارت و وبصادر تاثیر زیادی بر ارزش سهام عدالت دارند و در این هفته این نمادها روندی نزولی داشتند و ارزش سهام عدالت نیز به تبع ریزش این نمادها نزولی شد.

هفتگی سهام عدالت 22 آبان

سهام عدالت در چند ماه اخیر نیمی از ارزش خود را از دست داد و حالا به 11 میلیون و 47 هزار تومان رسیده است، همچنین فروش سهام عدالت بلوکی شده و این یعنی فقط بازارگردان‌ها قادر به خرید سهام عدالت هستند که فعلا به دلیل روند نزولی بازار سهام بازارگردان‌ها درگیر صف‌های فروش بازار سهام هستند و به همین دلیل فروش سهام عدالت به نوعی به تعویق افتاده است.

این تعویق سبب شده در یک ماه اخیر دارندگان سهام عدالت هیچ پولی از فروش سهام خود دریافت نکنند. اما بسیاری از دارندگان سهام عدالت می‌گویند سهام آنها فروخته شده و پول را واریز نکرده‌اند.

پیش از این هم مشخص شده بود که بازارگردان و حقوقی‌ها با خرید سهام عدالت از مردم در حال نوسان‌گیری از بازار سهام‌اند. در این میان گویا همه از سهام عدالت سود برده‌اند جز دارندگان آن.

اما دیروز برخی از سهامداران که تعداد آنها بسیار اندک بود از واریز مبالغی از پول سهام عدالت خبر دادند.

کدام نمادها افزایش سرمایه داشتند

نمادهایی چون فارس، شپنا و شتران افزایش سرمایه داشتند که شتران و فارس افزایش سرمایه 100 درصدی و نماد شپنا افزایش سرمایه 49 درصدی داشتند و به همین دلیل بعد از افزایش سرمایه قیمت سهم‌های این نمادها نصف شد و قرار شد به دلیل نصف شدن قیمت سهم‌‌ها تعداد سهم‌ها در نمادها دوبرابر شود اما هنوز این موضوع در پرتفوی سهامداران اعمال نشده است.

ارزش سهام عدالت بدون اعمال افزایش سرمایه در این نمادها چیزی حدود 9 میلیون تومان خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چطور شما سهام جایزه فارس و شتران رو میارید رو ارزش سهام عدالت ولی مال وبملت که خیلی قبل از ایناس و تقریبا چهار برابر این قیمت باشه حساب نمیکنید یا شپنا ومپنا رو هم که افزای سرمایه داشتن سهام جایزه ایناروهم حساب نمیکنید!!! اخه این مثلا افزایش سرمایه به چه درد میخوره ارزش سهام رو کم میکنید بعد در عوض یه تعداد سهم اضافه میکنید که چی بشه؟؟؟ از همون اولین روز باز شدن هم که منفی خوردن تمام این نمادهای که افزایش سرمایه داشتن بعد سهام جایز رو هم چندین ماه قابل معامله نیستن شمت هم که سهام جایزه رو اصلا از ارزش سهام عدالت کم کردید!!! اقا خواهشا افزایش سرمایه ندید ما نخوایم افزایش سرمایهباید کیو ببینیم؟؟؟ الان شتران داشتم افزایش سرمایه داده سهام رو فروختم سهام جایزهچون قابل معامله نبود تاالعان دقیق 39درصد سقوط کرده!!!

  • ناشناس

    تجارت نیوز چرا نظراتی که واسه شکایت از کارگزاری ها هست رو درج نمیکنی؟
    نکنه که خودتم نونت تو خون عدالته؟ملت لغو فروش رو بزنید
    همگی اگه همین الان اینکارو بکنید همین فردا تمام پول سهام واریز میشه
    چون کارگزاری ها خیلی وقت پیش سهام عدالت رو فروخته
    و درصورت درخواست لغو همگی مجبور میشه تمام پول رو واریز بکنه
    اگر هم واریز نکنه باید لغو رو تایید کنه که اینکارهم شدنی نیست چون سهام رو فروخته
    فقط همگی از هرکارگزاری که درخواست دادید لغو فروش رو بزنیدوکالت فروش درصورت درخواست لغو از لحاظ قانونی باطل میشه و کارگزاری حتی درصورت فروش باید جوابگو باشهیعنی حتی اگه بعد از لغو پول ریختند باز هم میتونید درخواست غرامت کنیدتجارت نیوز جان مادرت درج کن نزار که شک تبدیل به یقین بشهاتحاد داشته باشیم
    همگی لغو فروش رو فعال کنیم
    نترسید کارگزاری ها سهام ها رو فروختند لغو فروش فعال نمیشه

    • M112288

      خصوصا سعدی ک بیشترین سفارش فروش رو داره

    • ناشناس

      عزیزم بنده 6 روز پیش لغو زدم حداقل 2 میلیون واسه فروشم برگشت.
      کارگزاری مفید.
      اینا اصلا براشون مهم نیست بفروشن یا نه چون از جاهای دیگه پول درمیارن.
      فکر کن شما سهامم از برج ه گذاشتم واسا فروش اصلا به خودشون زحمت ندادن سهام و وارد کن تو سامنه معاملات بلوک بفروشن.
      همه رو برگشت داد خیلی خوشگل ?

    • ناشناس

      اره موافقم باهاهات دوستان همگی لغو فروش بزنید تااین سرمایتونو مفت ازچنگتون نکشن بیرون

    • ناشناس

      سامانه سهام عدالت بانک ملت از دسترس خارج شدهکارگزاری ها از اتحاد ترسیدند
      همه لغو فروش بزنیم بدون درنگ
      اگه لغو نکنیم پولی هم در کار نیست
      سهام ها فروخته شده
      در صورت درخواست لغو فقط دو روز فرصت دارند که پول سهام رو بدن در غیر اینصورت باید لغو رو تایید کنندلغو فروش بزنید و پیگیر تایید باشید
      ضمنا فشار بیارید تا فروش سهام به صورت انلاین توسط خود شخص انجام بشه

  • ناشناس

    پ کو این لغو فروش ک کارگزاری سعدی گفته گذاشته من موقعی سهاممو میخاستم بفروشم دو برابر بود الان منصرف شدم
    حتی اگه همه پولشو یه جا هم بهم بدن دیگه نمیخام بفروشم

    • ناشناس

      باید ظرف چند روز از ثبت سفارش لغو فروش رو بزنی

  • یه هموطن

    ان و یکیش خودم و مال چندتا از اعضای خانواده ام که هم سپه داریم هم تجارت وهم ملی ،یعنی هیچ کدومشون ،یه ریال پول سیاه واریز نشدن.آقایون کارگزاری‌ها و سپرده گذاریها ،لطفا پولهای فروش سهام های عدالت مون که همه روتوی گرونی فروختین و الان زورتون میادتوی ارزونی واریز کنید رو پرداخت کنید.این وسط شما برنده آید و دارندگان این سهام بازنده،لطفا واریز نمایید.باتشکر از تجارت نیوز که همیشه صدای مردم بوده وهست

  • ملی

    سلام دوستان عزیز هرکاری کنیم بی فایده است چه لغوکنیم چه نکنیم فروش هم رفته باشه یانرفته باشه ما همه فرم بانک روامضاکردیم به بانک وکالت دادیم که هرکاری دلش خواست بهامون بکنه که داره میکنه حالاهرچیزه دیگه ای بود دولت خیلی زود ورود میکرد تاحالاهم هیچ حرکتی نکرده چون دولت وبانک هردوباهم هستن بانک دستورات دولت روداره اجرامیکنه نمیتونه کاری کنه میترسه پس سکوت کنیم بهتره چون حریف دولت نمیشیم !تمام

  • غریبه آشنا

    سلام؛ دوستانی که ازطریق کارگزا ی بانک صادرات فروختن 27و28 آبان براشون واریز میشه. الکی دلخوشی نمیدم که آه وناله پشت سرم باشه

  • ناشناس

    خدا خیر ندهد کارگزاری بانک.ملت الان پنچ ماه شد کی پول ما واریز میکنه بانک ملت تجارت نیوز این بانک ملت پیگیری کن

  • شقول

    کارگزاری کیان چرا کسی پیگیری نمیکنه سایتش سر کاریه به خدا نصف شب بالا پائین میکشه جن ها دارن معامله می کنن

  • ناشناس

    بدترین عملکرد = کارگزاری ملی

  • مهین

    بانک کشاورزی خجالت بکش بعد این همه ماه تو دوتا واریزی یکی 60هرارتومان دومی20هزار تومان خاک تو سرت خواهشن تجارت نیوز پیگری کن