کد مطلب: ۴۹۲۹۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش سهام عدالت متوقف شد / ارزش سهام عدالت چقدر رشد کرد؟

فروش سهام عدالت متوقف شد / ارزش سهام عدالت چقدر رشد کرد؟

در جریان معاملات این هفته در حالی که ارزش سهام عدالت روند صعودی داشت و حدود یک میلیون و 500 هزار تومان رشد کرد اما این رشد در حالی است که فروش سهام عدالت متوقف شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت 11 میلیون تومان بود اما به دلیل رشد حدود 10 درصدی شاخص کل، سهام عدالت نیز رشد کرد و در پایان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت به 12 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

روند صعودی سهام عدالت با شروع معاملات هفته شروع شد اما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این روند صعودی بیشتر از روزهای قبل بود.

در حالی که ارزش سهام عدالت در حال رشد بود فروش این سبد در بازار سهام متوقف شد، زیرا برخی از فعالان و تصمیم‌گیران بازار سرمایه می‌گویند با فروش سهام عدالت عرضه در بازار سهام زیادتر می‌شد و این عرضه باعث سیر نزولی شاخص کل بود.

هفتگی سهام عدالت 29 آبان

ارزش 12/5 میلیون تومانی سهام عدالت در حالی است که قبل از دوره اصلاح قیمتی بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت حدود 21 میلیون تومان شده بود و با شروع دوره ریزش بازار سهام ارزش این سبد حتی تا کانال 10 میلیون تومان نیز ریزش کرد.

با رشد شاخص کل بازار سهام و همچنین رشد نمادهایی مانند فولاد، فملی، پالایشی‌ها، فارس، و نمادهای بانکی ارزش سبد سهام عدالت نیز رشد خواهد کرد.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سه ماه مردم سرکار گذاشتن فقط دروغ تحویل مردم دادن حالا هم میگن انصراف بدین .فروش هم متوقف کردن ومیخوان بگن چون فروش توقف کرده بورس داره بالا می‌ره .یکی نیست بگه آدم نفهم ما چشم داریم و دیدیم که چهار روز بعد از سبز شدن بورس شما فروش سهام متوقف کردین .خر هم خودتون هستین پس مردم خر فرض نکنید

  • ناشناس

    خدا لعنت شود کنه مردم اگه نیاز نداشتن که سهام به فروش نمیزاشتن.عوضیها پدر مردم در آوردن فقط به فکر سهامداران بزرگ و حفظ منافع حقوقی ها و سرمایه دارها مردم پایه مال کردن بعد هم میگن به فکر زیان نکردن مردم هست تا سهام مردم مفت از دستشون نره فروش متوقف کردن.شما جیب مارو نزن حفظ منافع مردم پیش کش.

  • ناشناس

    بانک کشاورزی پول سهام عدالت را که فروختیم پولش احتیاج داشتیم تویه سه ماه قسط به قسط یک میلیون تومان واریز کرد تو رو خدا پول سهام عدالت را لقوش نکنید احتیاج داریم

  • ناشناس

    بانک سپه کسی واریزی داشته

  • ناشناس

    بابابزارین بقفروشیم به ابولفضل به پیربهپیغمبرنان شب ندارم امروز آشغال کهنه فروختم تابرابچهام نون خالی گرفتم توراقران بزارین بفروشیم خداخداخدابه فریادم برس

  • سعید

    سلام تجارت نیوز خواهش میکنیم پیگیری کنید تا سهام عدالت فروش بره ملت خیلی نیاز دارند تو ای اوضاع خواهش میکنیم پیگیری کنید با تشکر

  • سینا

    به قول امام علی حق گرفتنیست ماهم حقمونو میخواهیم چطوری بگیرمش حقو میگم سهام عدالت

  • ناشناس

    سلام تجارت نیوز جان..من سهاممو سی درصده دومو فروختم ولی چاروز پیش ک گفتن باید لغو کنید چون فروش نرفته منم همین کارو کردم و ثبت فروشمو لغو زدم ولی پولی ب موجودی سهام عدالتم اضافه نشد همون مبلغ قبل بوده و هست..میخوام بدونم لین سی درصدو ک لغو کردم پولش کجارفت چی شد..

  • ناشناس

    توروخدا کارگزارب بانک صادرات پیگیری کنن من ۶۰درصد سهاممو فروختم الان سه ماهه هیچ پولی واریز نشده نیازمند این پولم اخه به کی بگم که صدامو بشنوه

  • اقبال

    خواهشن سهام متوقف شده رو ازادکنیدشکم سیر ازشکم گرسنه خبرنداره