کد مطلب: ۷۶۱۵۲۴

عیدی بازنشستگان کشوری واریز شد؟

عیدی بازنشستگان کشوری واریز شد؟

روز گذشته حقوق بازنشستگان کشوری به حساب آنها واریز شد. بنا به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی عیدی بازنشستگان هم به حسابشان واریز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین اخبار واریز عیدی بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

علیرغم اخبار منتشر شده مبنی بر واریز عیدی بازنشستگان کشوری اما هنوز عیدی بسیاری از این بازنشستگان به حساب آنها واریز نشده است و تنها شب گذشته حقوق این افراد پرداخت شده است.

مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق بهمن‌ماه و عیدی بازنشستگان کشوری خبر داد. نعمت الله ترکی‌؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: روز گذشته حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق به حساب این عزیزان واریز شده که پرداخت زود هنگام یادشده‌، پیشتر بی سابقه بوده است.

وی گفت: علاوه بر یک میلیون و 800 هزار تومان؛ پانصد هزار تومان نیز برای عائله مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل 200 هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز شد.

آنگونه که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داده میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و 800 هزار تومان است.

این عیدی معادل عیدی دیگر کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری است. یعنی این گروه‌ها هم امسال یک میلیون و 800 هزار تومان عیدی دریافت می‌کنند.

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی سال گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان بود و امسال تنها 300 هزار تومان به آن اضافه شده است. افزایشی که انتقاد بسیاری از بازنشستگان را به دنبال داشته است.

علاوه بر مبلغ عیدی سال 1401، زمان پرداخت آن هم مورد سوال بسیاری از افراد است. رئیس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده که سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

بازنشستگان کشوری صاحب خانه می‌شوند

ترکی همچنین به امضای تفاهم‌نامه با سازمان ملی مسکن برای واگذاری مسکن به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما بحث تامین مسکن برای افراد بازنشسته است و برای این مهم وزیر راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن همکاری خوبی با این صندوق دارند.

وی ادامه داد: براساس آمارهای موجود اولویت اول برای تامین مسکن بازنشستگانی است که فاقد مسکن هستند و اگر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده باشند با اولویت به این افراد داده می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: درخواست داریم اگر برخی از بازنشستگان در این طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند حتما به صندوق بازنشستگی استان‌ها مراجعه کنند تا آمار آنها جمع‌بندی شود.

وی اضافه کرد: با توجه به امضای این تفاهم‌نامه این افراد بازنشسته در اولویت برای بحث واگذاری مسکن هستند و پس از تکمیل این مراحل مسکن به این افراد داده خواهد شد.

ترکی اضافه کرد: همچنین براساس تعهدی که داریم در سال ۱۴۰۲ با همکاری وزارت راه و شهرسازی، این افراد بازنشسته تحت پوشش صندوق همچنان در اولویت قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: بحث مشارکت در امر ساخت مسکن براساس اولویت این تفاهم‌نامه برای زمین‌هایی است که در اختیار سازمان ملی مسکن قرار دارد و این زمین‌ها را در اختیار مجموعه ما قرار می‌دهند و به صورت مشارکتی یعنی تامین هزینه ساخت با تسهیلات از بانک به صورت مشارکت انجام می‌شود.

ترکی ادامه داد: به همین منظور مسکن آنها را تامین و در سال آینده نیز بحث مشارکت یا سرمایه‌گذاری را اعلام می‌کنیم تا همه بازنشستگان در بحث سرمایه‌گذاری یا ساخت مسکن در دستور کار باشند. بنابراین باید جزییات آن را در اختیار مجموعه ما قرار دهند تا با مشارکت خود بازنشستگان در این زمینه به صورت جامع و کامل حضور داشته باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: با این اقدام هم ارزش افزوده برای منابع مالی بازنشستگان و هم تامین مسکن این افراد را خواهیم داشت.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فاطمه فردوسی

    سلام وعرض ادب.طبق خبری که درتجارت نیوز به اطلاع عموم رسانده شده مبنی بر واریزی حقوق بازنشستگان کشوری دیروز واریز شد عذرخواهی می کنم چیزی به حساب من واریز نشده .مرحمت می فرمایید همکاری لازم را درتسریع واریزحقوق مبذول بفرمایید.با تشکر فراوان

  • فاطمه فردوسی

    سلام وعرض ادب.طبق خبری که درتجارت نیوز به اطلاع عموم رسانده شده مبنی بر واریزی حقوق بازنشستگان کشوری دیروز واریز شد عذرخواهی می کنم چیزی به حساب من واریز نشده .مرحمت می فرمایید همکاری لازم را درتسریع واریزحقوق مبذول بفرمایید.بزرگواران من هیچ وقت درمورد دیرکرد واریز حقوقم صحبتی نکرده ام اصلا این را مایه ی ضربه زدن به عزت نفس خودم میدانم فقط درمورد واریزی یک یک میلیون تومان پیام دادم الان هم اگر برای کارهای علمی ام به این وقت اذان نبود هرگز چنین پیامی نمی فرستادم واقعا شرمنده ام با تشکر فراوان

    • ناشناس

      سلام وقت بخیر خانم فردوسی عزیز برای بازنشستگان تامین اجتماعی گفتن یک میلیون اصافه تر واریز شده نه بازنشستگان کشوری

  • فاطمه فردوسی

    پوزش مرا بپذیرید لطف می فرمایید پاسخ مرا بدهیددرکمال ادب واحترام تشکر میکنم.ومن الله التوفیق

  • فاطمه فردوسی

    پوزش مرا بپذیرید لطف می فرمایید پاسخ مرا بدهیددرکمال ادب واحترام تشکر میکنم بزرگواران عرض کردم خدمتتون من هیچ وقت دررابطه واریز حقوق به خداقسم حرفی نزدم فقط درمورد اضافه شدن مبلغی به بازنشستگان کشوری نموده امخواهش میکنم بامن همکاری بفرمایید.ومن الله التوفیق

  • ناشناس

    سلام وعرض ادب خدمت همه دوستان برای همه عزیزانی که بازنشستگان کشوری هستن عیدی واریز شده تا حالا؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر خانم فردوسی عزیز برای بازنشستگان تامین اجتماعی گفتن یک میلیون اصافه تر واریز شده نه بازنشستگان کشوری

  • ستایش

    عیدی تامین اجتماعی من واریز نشده هنوز دلیلش چیه کسی میدونه

  • ناشناس

    خدا وکیلی دنبال چی هستید ؟ با دو میلیون عیدی دو کیلیو اجیل میتونید بخرید یا ۴ کیلو شیرینی این دولت ک خجالت نمیکشه شما لااقل صداتون دربیاد

  • حسن

    سلام
    خوشا بحالتون شما ها که بالاخره عیدی بهتون میدن
    ما با دوتا بچه که نه شغل دولتی داریم نه قراردادی
    چی بگیم توکلمون بخداست

  • حسن

    سلام
    شما ها که بالاخره عیدی بهتون میدن
    ما با دوتا بچه که نه شغل دولتی داریم نه
    قراردادی چی بگیم