خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۷۷۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزییات عیدی دولت به دارندگان سهام عدالت / مردم منتظر واریز چقدر باشند؟

جزییات عیدی دولت به دارندگان سهام عدالت / مردم منتظر واریز چقدر باشند؟

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته است: دومین مرحله از آزادسازی سهام‌عدالت در روز عید غدیر انجام خواهد شد. اما با این اقدام مردم منتظر دریافت چه مبلغی می‌توانند باشند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته دومین مرحله از آزادسازی سهام‌عدالت در روز عید غدیر انجام خواهد شد و مشمولان این سهام علاوه بر ۳۰ درصدی که اکنون می‌توانند به فروش برسانند قادر به فروش ۳۰ درصد دیگر خواهند بود. احتمالا این خبر همان عیدی دولت به دارندگان سهام عدالت باشد.

بدین ترتیب افرادی که روش مستقیم را در آزادسازی سهام‌ عدالت انتخاب کرده‌اند، پس از عید غدیر می‌توانند علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد از سهام خود را به فروش برسانند.

این در حالی است که هنوز مشکلات سهامداران در خصوص فروش ۳۰ درصد از سهام رفع نشده است و آزادسازی ۶۰ درصد سهام ‌عدالت موانع و مشکلات بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

بخش قابل توجهی از مشکلات مردم در فروش سهام عدالت را در گزارش فروش 30 درصد دوم سهام عدالت بخوانید.

اما ارزش سهام عدالت چقدر شده است؟ با توجه به آخرین عملکرد بازار سهام در این هفته، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به 19.5 میلیون تومان رسیده که 60 درصد آن معادل 11.7 میلیون تومان می‌شود. کسانی هم که ارزش سبد سهام عدالت آنها بیش از یک میلیون تومان بود احتمالا پس از آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت با فروش 60 درصد سهام آنها می‌توانند منتظر واریز حداقل 24 میلیون تومان باشند. اما آیا این بار هم بانک‌ها و کارگزاری‌ها عملکردی خواهند داشت که گلایه‌های متعدد مردم را به همراه داشته باشد؟

آخرین اخبار و گزارش‌ها درباره سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بغوری

    سلام سعدی پس گذشت 1ماه نیم 2 م ریخت جلی شکرش باقیه

  • امید

    من به بانک تجارت ۲ ماهه فروختم یک ریال هم بهم نداده تازه بانک هم میرم میگه برو کافی نت اونجا میرم میگه برو بانک ولا این چه دولتیه سر کار گذاشتن

  • ناشناس

    سلام دوستان روزتون بخیر من در خرداد ماه سهام 530تومانی را به بانک تجارت فروختم و 3 تومن به کارت من بعد از 70 روز واریز شده ولی چرا انقدر کم بازم واریزی داره یا خیر جوابگو باشید لطفا

    • ناشناس

      نه

  • ناشناس

    سلام والامن دوماهه سی درصدوفروختم یه ریالم واریزنکردن نمیدونمم ازکجاپیگیری کنم

  • Donya

    سلام کارگزاری بانک تجارت واریزززززززززززز کن دیگه 30 درصد اولو بعد 80 روز یک هفته پیش یک میلیون واریز کردی پس داری چکار میکنی خوابی ????

  • حامد

    سلام سهامم ۵۳۲تومنیه ۳۰درصد اولشو فروختم اما کامل نگرفتم ۷۰درصد الباقی رو میفروشم زیر قیمت هر طور شما بگید محضری و‌… تماس صفر نهصد و سی و نه چهار هزار و پانصد چهادصد و بیست و سه.تجارت نیوز عزیز نظر منو چاپ کن سپاس.

  • محمدرضا حیدری

    با سلام این خبر خوشحال کننده ای است برای مردم بیچاره و بد بخت که اگر پول داشتند سهام عدالت را نگه می داشتند و هرگز نمی فروختند خواهش می کنم که حق این مردم را بدهید من هم یکی از این فقیر بیچاره ها هستم که سهام را فروختم ولی دریغ از یک پول سیاه که حسابم واریز شده باشد من از شما خواهش می کنم که پول سهام عدالت ما ها را بدهید . آهای تمامی دست اندرکاران سهام عدالت لطفا پول سهام عدالت مارا بدهید . آهای مسئولین مردم جونشان به لبشان آمده پول سهامشان را بدهید . حق این مردم را بدهید .

  • ناشناس

    الان نزدیک به سه ماه که سهام عدالت فروختمتا الان چهارده تومان وصد تومان دادن انگلیسی دارن به گدا صدقه می دهند تورا به خدا قسم پول منو بریزید دوتا بچه دوقلو دارم کلاس ششم ابتدایی هستند معلم ها گفتند که باید گوشی داشته باشید من پول سهام را بگیرم تا برای بچه ها گوشی موبایل بگیریم تا به برنامه شاد دسترس باشند ایرجی هستم از گلستان

  • ناشناس

    سلام من ۷ ماه ک سهام فروختم ولی پولی ندیدم شمارو بخدا این پول سهام واریز کنید من بجور نیاز دارم چون نیاز داشتم فروختم کمکم کنید بیکسم ن مادری دارم ن پدری دارم ن شوهری دارم پقط یک خدای دارم بس

  • ناشناس

    تورابه قران به مام عیدی بدین به ماکه مستحق بودیم نه وام یه تومنی کرونادادن ونه یارانه صدتومنی کرونا سهام عدالتم نداریم بخداانگارشهرونداین کشورنیستیم حالا که سهام عدالت نداریم گناه که نکردیم عیدی به حساب ماهم واریزکنین بخداخیلی خیلی لازمش داریم شوهرم اکثرابیکاره بادوتابچه زندگیمون خیلی سخته