خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۲۲۴۷

عیدی کارگران برای سال ۹۹ چقدر خواهد بود؟

عیدی کارگران برای سال ۹۹ چقدر خواهد بود؟

با توجه به دستمزد یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومانی کارگران در سال ۹۹، حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال جاری چقدر خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ بر اساس ماده واحده قانون کار که در پایان شهریور ماه سال ۱۳۷۰ اصلاح شد تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل ۶۰ روز آخرین مزد، به عنوان عیدی و پاداش بپردازند.

برای محاسبه حداقل عیدی باید دستمزد روزانه مصوب سال را در ۶۰ روز ضرب کنیم. در ماده واحده قانون کار آمده است که مبلغ پرداخت عیدی کارکنان نباید از ۹۰ روز حداقل مزد روزانه تجاوز کند.

حالا با تعیین دستمزد یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومانی کارگران درسال ۹۹ حداقل عیدی کارگران برای سال جاری، ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان خواهد بود. یعنی عیدی سال ۹۹ کارگران نباید از ۳ میلیون و ۶۷۰ هزارتومان کمتر و از ۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان نباید بیشتر باشد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارگر

    خوش به حال آقا زاده هامازادحاصل ازحقوق تصویبی کارگران گوارای وجودشان

  • ناشناس

    حق خوار و بار تا چند سال قراره ثابت بمونه؟ فقط میخوان یه چیزی به این اسم توی فیش حقوق باشه. 827 ریال رو چیکار کنیم باهاش؟ خجالت هم خوب چیزیه. روی خوش زندگی برای همیشه ازشون دور باشه ان شاء الله.

  • محمد

    گفتن عیدی کارگران نه خودشان وبازنشستگان اخه خودشان هم مثل بازنشستگان هم حقوق وهم عیدی میگیرند چقدر مسئولین ما مردم رادرک میکنند حاضر نیستند لیشتر بگیرندخخخخخممخ