کد مطلب: ۶۵۴۳۳۴

ماجرای غارت فروشگاه‌های قزوین چیست؟

ماجرای غارت فروشگاه‌های قزوین چیست؟

فرماندار قزوین فیلم منتشر شده توسط رسانه ضدانقلاب با موضوع غارت یک فروشگاه در قزوین را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرماندار قزوین فیلم منتشر شده توسط رسانه ضدانقلاب با موضوع غارت یک فروشگاه در قزوین را تکذیب کرد و گفت: هجوم مردم قزوین به یکی از فروشگاه‌های قزوین به دلیل گرانی کالاهای اساسی، کذب محض است‌ و تاکنون در توزیع کالاهایی اساسی مشکلی نداشتیم.

عباس کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتشار کلیپ جعلی در خصوص غارت در یکی از فروشگاه‌های قزوین به دلیل گرانی، تصریح کرد: هجوم مردم قزوین به فروشگاه‌ها کذب محض است، صبح امروز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ شاهد شلوغی در برخی از فروشگاه‌های سطح شهر بودیم اما حادثه‌ای که در این کلیپ نشان داده شده در هیچ نقطه از شهر قزوین اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: تا ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز ۲۲ اردیبهشت در برخی از نقاط مردم قزوین برای تهیه کالاهای اساسی صف تشکیل داده بودند که این صف نیز به مرور کم شد، روز گذشته نیز چنین اتفاقی در قزوین رخ نداده است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: همانطور که در کلیپ مشاهده می‌شود افراد داخل فروشگاه لباس زمستانی بر تن دارد و این امر گواه این است که رسانه‌های معاند کلیپ دروغین را به منظور مشتنج کردن فضا منتشر کردند.

وی بیان کرد: روز گذشته و امروز در توزیع کالاهای اساسی با مشکل روبه‌رو نبودیم، در حال حاضر علی‌رغم مشکلات موجود در بخش توزیع کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و امیدواریم در روزهای آتی وضعیت به حالت عادی برگردد و عرضه این کالاها با قیمت جدید با روند عادی صورت بگیرد.

رسانه‌های معاند از هر فرصتی برای دروغ پراکنی و فریب اذهان عمومی برای دستیابی به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند، در این راستا ساعتی پیش فیلمی با عنوان غارت یک فروشگاه در قزوین توسط شبکه ضدانقلاب با هدف ایجاد التهاب در جامعه منتشر شد که در این فیلم افرادی در حال غارت یک فروشگاه مواد غذایی هستند و هیچ‌گونه شواهدی از اینکه این محل در قزوین واقع شده وجود ندارد، پوشش زمستانی افراد نشان می‌دهد فیلم مربوط به قزوین نیست چراکه هوای قزوین هم‌اکنون بهاری است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اتفاقا اون روز خیلی سردبود هوا واصلا بهاری نبود

  • ناشناس

    این خبر که راست ودروغش با خودشون اما چن روزه کلی فروشگاها رو‌دور زدم نه مرغ بود نه روغنتحویل فروشگاه بدید تا ملت بتونن خرید کن

  • ناشناس

    اتفاقا هوا خیلی سرد بود بالاخره این کلیپ بوده چ قزوین چ جای دیگه

  • م م م م

    ما دیگه عادت کردیم هر گندی اتفاق می افته تو این مملکت یکی میاد تکذیب میکنه آب از آب تکون نمیخوره . مثل قضیه سیسمونی. براش سند و مدرک موثق وجود داره اما هنوز یه عده دارن ماست مالیش میکنن دقیقا همین روزها که روغن کمیاب شده بود هوا به قدری سرد بود که انگار پاییزه و قراره وارد فصل زمستان بشیم. خجالت بکشید از اینهمه دروغ گرچه دروغ شده وظیفه تون

  • ناشناس

    خب فیلم برای قزوین نیست بخاطر هوای بهاری، بگید برای کدوم شهره، مال ایرانه دیگه

  • ناشناس

    متاسفم برای کسانی ک خبرهای بیگانه درالویت اخبار ایران خودی میدانند

  • ناشناس

    چرا دروغ میگید

  • مهدی نعمتی

    بله همه اینا ساختگیه ودروغه فقط خودشون راست میگن