کد مطلب: ۷۷۲۹۹۹

مدارس تا پایان سال غیرحضوری شد؟

مدارس تا پایان سال غیرحضوری شد؟

با توجه به افزایش آمار مسمومیت، بسیاری از والدین به دلیل نگرانی تمایل چندانی به حضور فرزندانش در مدرسه ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان بسیاری را بر آن داشته که پیشنهاد دهند مدارس تا پایان سال غیرحضوری شوند. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص توضیحاتی داد.

ماجرای سریالی مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس و نگرانی‌هایی که از این بابت به وجود آمده است، موجب شد برخی از افراد پیشنهاد مجازی شدن مدارس را مطرح کنند؛ موضوعی که البته در دوره کرونا و بارش برف و آلودگی هوا به وفور انجام شد و در نهایت یک روز وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که دیگر مدارس با هر موضوعی غیرحضوری نخواهد شد.

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.(منبع: فارس )

وزیر آموزش و پرورش گفت:تاکنون جلسات بسیاری در سطوح مختلف برگزار شده است، دستگاه‌های مختلف روی این موضوع اخیر بحث داشتند اما واقعیت این است که نظرات بسیار متفاوت هستند.اکنون می‌بینید که رسانه‌های بیگانه هم از روزهای گذشته روی این موضوع از جنبه‌های روانی اجتماعی متمرکز شده‌اند و جوی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای قطعیت موضوع، دوستان ما با جدیت کامل دارند کار می‌کنند که نتیجه را به ما اعلام کنند و ما هم درخواست کردیم که زودتر به ما اعلام کنند که ما تداوم فعالیت را داشته باشیم.

نوری اظهار داشت:‌از ابتدا هم از رسانه‌ها درخواست داشتم با توجه به اینکه اولیاء نگران هستند و حاصل عمرشان و و ثمره زندگی شان بچه‌ها هستند این جو غیرعادی که ایجاد شده را باید آرام کنیم. بحث آموزش مجازی اکنون مطرح نیست، در جلسه روز گذشته به این تصمیم نرسیدیم. درباره غیبت‌های دانش آموزان از مدارس در روزهای اخیر، همکارانم دانش‌آموزان را مراعات می‌کنند به جهت اینکه اولیاء خیلی نگران بودند. البته نمونه تدریس‌ها را داریم و همکارانم معلمان را راهنمایی می‌کنند و انشاءالله این دانش آموزان هم به آموزش حضوری برگردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مدارس را تا بعد ازعید تعطیل کن من بچه ندارم ولی دلم برای بچه ها میسوزه شما هم دلت بسوزه بچه ها مردم مثل بچه های خودت دوست داشته باش ببخشید حالها این ا۰ روز توخونه بخونند

    • ناشناس

      مدارس تعطیل بشه بهتره چون واقعا همه ی اولیا نگران هستن و تا عید هم کم مونده اگرم باز باشه به احتمال زیاد هیچ کس نیاد

  • ناشناس

    به نظرمن مادرها پدرهامدرسه تعطیل کنند

  • ناشناس

    باسلام.لطفامدرسه.راغیره حضوری کنیدمامی ترسیم بچه هایمان صدمه ببینند

  • ارمغان

    آیا واقعا حضوری بودن مدارس با شرایطی که پر از استرس و اضطراب برای والدین و دانش اموزان است الزامیست؟ در چنین شرایطی یادگیری دانش اموزان در مدارس بعلت وحشت و ترس مسمومیت بسیار پایین هست. لطفا این چند روز باقی مانده از کار مدارس را که تا پایان سال باقی مانده به صورت مجازی برگزار کنید. و عاملان و آمران را سریعتر شناسایی کنید. داقعا افتخار ایران امنیت کشور و مدارس بوده. لطفا نگذارطد مدارس مکانی ناامن برای فرزندانمون باشه.

  • ناشناس

    مدارس رو غیر حضوری کنید هیچی نمیشه بهتر از اینه که وخانواده ها نگران یا خدای ناکرده دچار حوادث بشن چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

  • ناشناس

    مدارس رو غیر حضوری برگزار کنید بچه ها دیگه تو این ۲ سال عادت کردند بهتر از این هست که جونشون به خطر بیفته واقعا درد ناکه

  • ناشناس

    آیا مدرسه ها غیر حضوری میشن

  • ناشناس

    مدارس را غير حضوري كنيد چرا به فكر سلامت كودكان نيستيد اصلا براي شما مهم نيست

  • كتايون

    مدارس را غير حضوري كنيد چرا به فكر سلامت كودكان نيستيد اصلا براي شما مهم نيست

  • ناشناس

    مدرسه ها رو غیر حضوری کنید مثل ی هفته بخاطر گاز یا کرونا غیر حضوری شد الان سلامت بچه ها مهمه