کد مطلب: ۷۱۱۴۰۸

رئیس سازمان هواپیمایی گفت:

فرودگاه امام(ره) گواهی بین‌المللی ندارد

فرودگاه امام(ره) گواهی بین‌المللی ندارد

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: فرودگاه امام گواهی فرودگاهی دارد، اما گواهی بین المللی ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد محمدی بخش افزود: سازمان هواپیمایی برای قیمت گذاری بلیت جام جهانی برنامه خاصی پیش بینی کرده است.

به نقل از بازار، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در جلسات متعدد با وزارت ورزش و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و طرف قطری تعداد پروازها را مشخص کردیم و در حاشیه اجلاس ایکائو با رئیس هواپیمای کشوری قطر نیز جلسه‌ای داشتیم و تعداد پروازها و مقاصد را نهایی کردیم که بدون محدودیت مسافران را از فرودگاهایی که مشخص شده جابه جا کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سوال که قیمت بلیت‌های جام جهانی مشخص شده است، افزود: مسلما هم شرکت‌های خارجی و هم داخلی قیمت‌هایی را مشخص خواهند کرد که قیمت نهایی تا هفته آینده برای شرکت‌های داخلی مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: از مردم درخواست می‌کنیم تا مشخص شدن قیمت نهایی اقدام به خرید بلیت نکنند.

محمدی بخش خاطر نشان کرد: فرودگاه امام گواهی فرودگاهی دارد، اما گواهی بین المللی ندارد که تا یک ماه آینده این گواهی را اخذ خواهد کرد، اما فرآیند کسب بسیار طولانی و سخت است.

وی بابیان اینکه اصلاحات آتش نشانی فرودگاه امام انجام شده است؛ افزود: اشکالات ساختاری در چند روز آینده رفع خواهد شد و این فرودگاه به جمع فرودگاه‌هایی که گواهی بین المللی دارند، می‌پیوندد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.