کد مطلب: ۵۷۴۹۸۱

فرود هواپیماهای شرکت افغانستانی در فرودگاه‌های ایران

فرود هواپیماهای شرکت افغانستانی در فرودگاه‌های ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، از پذیرش هواپیماهای «بدون مسافر» شرکت کام ایر افغانستان توسط ایران به درخواست مالک این شرکت خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدحسن ذیبخش گفت: در پی افزایش درگیری‌ها و تنش در فرودگاه کابل، مالک شرکت هواپیمایی خصوصی کام ایر افغانستان، خواستار انتقال تعدادی از هواپیماهای این شرکت به فرودگاه‌های ایران شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای تعاملات بین‌المللی با کشورهای همسایه، مجوز فرود پروازهای مذکور را صادر کرده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: پروازهای فوق، فاقد مسافر بوده‌اند ( فارس ).

پرواز خبرساز کام ایر به مقصد اوکراین

به گزارش تجارت‌نیوز، در روزهای گذشته، ادعای ربایش یکی از هوایپماهای این شرکت به مقصد اوکراین و انتقال آن به ایران خبرساز شده بود. خبری که در ادمه طرف‌های مختلف ذی‌نفع، شامل ایران، اوکراین و افغانستان، آن را تکذیب کردند.

شرکت هواپیمایی کام ایر نیز با صدور اطلاعیه‌ای، اخبار مربوط به ربایش هواپیماهای متعلق به این شرکت را که به مقصد اوکراین پرواز می‌کردند رد کرد.

بر اساس اطلاعیه این شرکت هواپیمایی، پروازهای ۱۹ آگوست در مسیر کابل-ارومیه- تاشکند و پرواز ۲۳ آگوست در مسیر کابل- مشهد- کی یف پس از انجام سوختگیری به مقصد خود رسیده‌اند و خبر ربایش هواپیماهای فوق دروغ محض است ( ایرنا ).

در این رابطه، مطالعه متن کامل گزارش ربایش هواپیما و انتقال به ایران پیشنهاد می‌شود.

آخرین اخبار حوزه حمل و نقل را در صفحه حمل‌ونقل تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.