کد مطلب: ۶۷۱۶۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

طرح فروش بدون قرعه‌کشی کرمان موتور/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

طرح فروش بدون قرعه‌کشی کرمان موتور/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

وزارت صمت اعلام کرده خودروسازان محصولاتی را که تقاضای آنها کمتر از عرضه است، بدون قرعه‌کشی به فروش می‌رساند. بعضی از خودروسازان طرح‌های فروش بدون قرعه‌کشی خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده‌اند اما طرحی که کرمان موتور از دیروز آغاز کرده، ارتباطی با این مورد ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، کرمان موتور طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودرو را خارج از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است.

هفته گذشته، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت از برگزاری ۱۵ طرح فروش بدون قرعه‌کشی خبر داد. او گفت: این ۱۵ طرح فروش در نخستین دوره عرضه سامانه یکپارچه دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند. در نتیجه برای فروش آنها قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود ( ایرنا ). به گفته این مقام مسئول، ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان در این طرح حضور خواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، سایپا این طرح را از روز پنجشنبه دوم خرداد آغاز کرده است. ثبت‌نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه دارد.

برای آگاهی از خودروهایی که در سایپا در این نوبت از فروش خود عرضه می‌کند و تفاوت حدودی قیمت آنها با بازار مطلب کدام محصولات مشمول فروش بدون قرعه‌کشی خودرو هستند؟ را بخوانید.

ایران خودرو نیز بخشنامه ثبت‌نام در طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودرو را شنبه شب روی سایت خود قرار داد. این برنامه فروش، از ساعت ۱۰ صبح دیروز دوشنبه ۶ تیر، در سامانه یکپارچه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

برای آگاهی از خودروهایی که ایران خودرو در این نوبت از فروش خود عرضه می‌کند و تفاوت حدودی قیمت آنها با بازار مطلب طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو را بخوانید.

علاوه بر این دو خودروساز بزرگ، شرکت مدیران‌خودرو نیز از روز شنبه محصولات ام‌وی‌ام را بدون قرعه‌کشی در سامانه عرضه می‌کند.

برای آگاهی از خودروهایی که مدیران‌خودرو در این نوبت از فروش خود عرضه می‌کند و تفاوت حدودی قیمت آنها با بازار مطلب فروش بدون قرعه‌کشی خودرو ام‌وی‌ام را بخوانید.

فروش بدون قرعه‌کشی کرمان موتور

طرحی که کرمان موتور از روز گذشته آغاز کرده نیز بدون قرعه‌کشی است اما ارتباطی به سه طرح مورد اشاره ندارد. ثبت‌نام در طرح فروش کرمان موتور، خارج از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و از طریق نمایندگی‌های این شرکت انجام می‌شود. متقاضیان تا ۱۵ تیر برای ثبت‌نام فرصت دارند.

کرمان موتور در این طرح وانت T8 MT را با قیمت ۹۶۷ میلیون تومان عرضه می‌کند. این خودرو در بازار حدود یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

کرمان موتور

طرح فروش بدون قرعه‌کشی کرمان موتور- تیر ۱۴۰۱

چندی پیش سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به این پرسش که در بحث کیسه هوای خودرو (ایربگ) کدام خودروسازها ضعیف عمل می‌کنند گفته بود: در این بخش بیشترین خودروها مربوط به تولیدات ایران‌خودرو است، بعد سایپا، بعد از آن پارس‌خودرو و بعد هم کرمان‌ موتور ( همشهری آنلاین ).

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن محمودی

    با سلام من سال ۹۷ جک اس ۳ را از کرمان موتور تحویل گرفته ام ولی این شرکت سود تاخیری منو نداده. از مسئولین محترم تقاضای رسیدگی دارم.

  • ناشناس

    ملت در این دولت جدید بدترین شرایط زندگی رو پیدا کردن نون ندارن بخورن چطور ماشینهای گرون قیمت بدون قرعه کشی بخرند اگر واقعا این دولت دلش به حال ملت میشوزه لطف کنه ماشینهای کاری مثل وانت بار را بدون قرعه کشی وارزان ارائه کنه که حداقل مردم بتونند بخرند ویه رزقی واسه خانوادشون در بیارن یا علی

  • ناشناس

    بعضی از مردم واقعا گیر اجاره وخورد وخراکشون هستند ولی کم نیستند آدمهایی هم که بیایند این ماشینها را بخرند .درسته که دولت موظفه رفاه را فراهم کنه ولی کمی هم خودمون باید به فکر هم دیگه باشیم