کد مطلب: ۶۷۱۳۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش بدون قرعه‌کشی خودرو ام‌وی‌ام/ محصولات مدیران خودرو چند؟

فروش بدون قرعه‌کشی خودرو ام‌وی‌ام/ محصولات مدیران خودرو چند؟

وزارت صمت اعلام کرده است که خودروسازان آن دسته از محصولات خود را که متقاضیانی کمتر از میزان عرضه داشتند، بدون قرعه‌کشی به فروش می‌رسانند. علاوه بر ایران خودرو و سایپا، شرکت مدیران خودرو نیز محصولات ام‌وی‌ام را بدون قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز هفته گذشته، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت از برگزاری ۱۵ طرح فروش بدون قرعه‌کشی خبر داد. او گفت: این ۱۵ طرح فروش در نخستین دوره عرضه سامانه یکپارچه دارای متقاضیانی کمتر از ظرفیت اعلام شده بودند. در نتیجه برای فروش آنها قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود ( ایرنا ). به گفته این مقام مسئول، ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان در این طرح حضور خواهند داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، سایپا این طرح را از روز پنجشنبه دوم خرداد آغاز کرده است. ثبت‌نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه دارد.

برای آگاهی از خودروهایی که در سایپا در این نوبت از فروش خود عرضه می‌کند و تفاوت حدودی قیمت آنها با بازار مطلب کدام محصولات مشمول فروش بدون قرعه‌کشی خودرو هستند؟ را بخوانید.

ایران خودرو نیز بخشنامه ثبت‌نام در طرح فروش بدون قرعه‌کشی خودرو را شنبه شب روی سایت خود قرار داد. این برنامه فروش، از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۶ تیر، در سامانه یکپارچه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

برای آگاهی از خودروهایی که در سایپا در این نوبت از فروش خود عرضه می‌کند و تفاوت حدودی قیمت آنها با بازار مطلب طرح فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو را بخوانید.

علاوه بر این دو خودروساز بزرگ، شرکت مدیران‌خودرو نیز از روز شنبه محصولات ام‌وی‌ام را بدون قرعه‌کشی در سامانه عرضه می‌کند.

مدیران خودرو

عرضه بدون قرعه‌کشی محصولات ام‌وی‌ام در سامانه یکپارچه

محصولات مدیران‌ خودرو در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، اما قیمت‌ها در این طرح‌ فروش، چقدر با بازار تفاوت دارد؟

یکی از خودروهایی که نام آن، هنگام ثبت‌نام در این طرح پیش فروش در فهرست قرار دارد، X55 Pro Excellent (ام وی ام X55 اکسلنت) است. مدیران‌خودرو این محصول خود را ۹۳۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان عرضه می‌کند.

یکی دیگر از محصولات موجود در این طرح نیز X 55 Pro Excellent Sport (ام وی ام X55 اکسلنت اسپورت) است. این محصول در کارخانه ۹۵۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این دو محصول در بازار ، حدود ۸۱۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارند.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ای کاش مسئولین مملکت از آفتی که این خودروهای چینی و بی کیفیت در سالهای آینده به محیط زیست و سرمایه‌ی ایرانیان میزنه آگاه بودند! یک خانواده‌ی ایرانی با خرید هر یک از این خودروهای چینی برای کارگران چینی کار ایجاد کرده و به علت کیفیت پایین این خودروها تا چندین سال ایرانیان بردگان رسمی چینی‌ها خواهند بود! ای کاش فقط یک نفر در دولت افشاگری میکرد و سرمایه‌ی ایرانیان را اینطور به یغما نمیدادند…شما اگه یک خودروی استاندارد اروپایی بگیری ، هم در مصرف سوخت و سرمایه‌ی ملی صرفه‌جویی شده و هم در حفظ محیط زسیت و کمتر آلوده شدن هوای شهرهای بزرگ…. و از همه مهمتر یک خودروی مقرون به صرفه‌ی اقتصادی روز اروپا تا سالها خراب نمیشه و برای کمک به اقتصاد ایرانیان بهترین گزینه‌ست!

  • ناشناس

    بنظرم صد شرف داره به پراید که روزی جونه چند نفر میگیره 😐😐

  • ناشناس

    درسته که قیمتا غیر منطقی بالاست اما از نظر کیفیتی صد برابر بهتر از ماشینای ایرانی هستن اگر نداشتین نظر هم ندین ای کاش از اونا تقلید می کردیم بازم بهتر بود

  • ناشناس

    همش دروغه گول نخورید من ثبت نام کردم بعد از حدود دوماه رفت و امد با بدبختی پولم رو پس گرفتم اصلا گول تبلیغات رو نخورید بدتر ایران خودرو و سایپا شرکت مدیران خودرو است

  • ناشناس

    من بسیار تعجب میکنم از این خبری که منتشر شده آخه ایکس 55 پرو هنوز به دست مصرف کننده نرسیده و من هر چه در سایت دیوار و …. جستجو کردم هیچ آگهی بجز آگهی ثبت نام ندیدم و هیچ فروش خودرویی توسط اشخاص آگهی نشده بود اینا چطور میگن قیمت این خودرو در بازار حدود صد میلیون کمتر از کارخانه س؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام دوستان من از شرکت مدیران خودرو خرید کردم ماشین آشغال موتور ضعیف ماشین خشک بی کیفیت وقیمت قطعات بالا تازه برای فروش مشتری هم نداره درضمن بعضی از قطعات مصرفی آن هم به زحمت پیدا میشه نخرید آشغال نخرید

  • ناشناس

    بادرود مردم آگاه من خر شدم خریدم شما نخرید خیلی کلاه سرتان میگذارد ام وی ام اول زاپاس ندارد لاستیک فرغون گذاشتند دوم رینگ ماشین یدک نمی فروشند سوم قطعات روی ماشین اشغال است بعد لوازم گیر نمی‌آید اگر هم پیدا شد هم قیمت طلا است خر بخر ام وی ام مهر

  • ناشناس

    حداقل x22 بزارید مسخره ها اههه

  • ناشناس

    خدمات پس از فروش افتضاحححح

  • ناشناس

    من x22خریدم.از تهران تا شهرستان نرسوندم.تو راه ماشین خاموش شد.با یدک کش بردیم نمایندگی میل سوپاپ بریده.الان خدا شاهده ۲۰ روزه هنوزماشین تحویل ندادن.و هیچکسسسس پاسخگو نیست.وقتی به شرکت زنگ میزنی بعد نیم ساعت پشت خط بودن تازه اونا طلبکارن