کد مطلب: ۶۸۱۵۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی/ محصولات بهمن موتور در بازار چند؟

طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی/ محصولات بهمن موتور در بازار چند؟

شرکت بهمن موتور از فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم خبر داد. این دو خودرو در بازار با چه قیمتی داد و ستد می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت بهمن موتور در اطلاعیه‌ای از فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم خبر داد. این محصولات در مرحله دوم ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شوند.

این مرحله از روز گذشته شنبه، ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۷ آغاز شده است و تا سه روز ادامه دارد.

البته برخی از کاربران می‌گویند برای ثبت‌نام در این سامانه با مشکل مواجه شده‌اند.

دیگنیتی و فیدلیتی

1- طرح بهمن موتور برای فروش دیگنیتی و فیدلیتی/ تیر ۱۴۰۱ دیگنیتی و فیدلیتی 2- طرح بهمن موتور برای فروش دیگنیتی و فیدلیتی/ تیر ۱۴۰۱

دیگنیتی و فیدلیتی در بازار چند؟

شرکت بهمن موتور بنا دارد دیگنیتی پرایم را با قیمت ۹۳۵ میلیون تومان با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۱ تحویل برندگان قرعه‌کشی دهد. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین بهمن موتور قیمت فیدلیتی پرایم تیپ ۱ ( ۵نفره) را ۸۴۴ میلیون و فیدلیتی پرایم تیپ۲ (هفت نفره) را ۸۵۹ میلیون تومان اعلام کرده است. موعد تحویل این محصولات هفته آخر مهر ۱۴۰۱ خواهد بود.

اکنون به گزارش برخی سایت‌ها مانند زدفورکار ، مدل تیپ ۱ (۵ نفره) این محصول در بازار، به قیمت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز در بازار به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

طرح‌های فروش خودرو در سامانه یکپارچه

به غیر از طرح فروش دیگنیتی و فیدلیتی، خودروسازان دیگر نیز برخی محصولات خود را در سامانه یکپارچه عرضه کرده‌اند. برای آگاهی از دیگر طرح‌های فروش مصوب، مطالب زیر را بخوانید:

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.