کد مطلب: ۶۸۱۲۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تداوم فروش فوق‌العاده ۲ محصول فردا موتورز/ در بازار چند؟

تداوم فروش فوق‌العاده ۲ محصول فردا موتورز/ در بازار چند؟

فردا موتورز طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را از روز شنبه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است. این محصولات در بازار با چه قیمت‌هایی معامله می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، فردا موتورز طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را از روز شنبه ۲۵ تیر در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز کرده است.

متقاضیان تا ساعت ۱۷ روز ۲۸ تیر برای خرید دو محصول اس ایکس ۵ و تی ۵ فرصت دارند.

فردا موتورز

طرح فروش فوق‌العاده فردا موتورز- تیر ۱۴۰۱

محصولات فرداموتورز در بازار چند؟

فردا موتورز، دو محصول را در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند. اس ایکس ۵ (SX5) در این مرحله با قیمت ۸۴۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. موعد تحویل آن هم ۱۲۰ روزه است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو در بازار حدود ۷۷۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. به نظر می‌رسد هنوز افزایش قیمت کارخانه برای مدل جدید، اثر خود را در بازار نگذاشته است.

تی ۵ (T5) محصول دیگری از فردا موتورز است که در این مرحله از فروش متمرکز عرضه می‌شود. موعد تحویل آن ۶۰ روز کاری است. فردا موتورز این محصول را یک میلیارد و ۴۹ میلیون تومان به فروش می‌رساند. تی ۵ در بازار با قیمت‌های مختلف از جمله یک میلیارد و ۲۰ میلیون تا یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

علاوه بر فردا موتورز ، شرکت‌های دیگری نیز در این مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه حضور دارند. برای آگاهی از دیگر طرح‌های فروش مصوب مطالب زیر را بخوانید:

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش‌فروش خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.