خبر مهم:

کد مطلب: ۶۲۰۵۹۹

آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو / یارانه جدید بگیرید

آغاز طرح فروش فوری ایران خودرو / یارانه جدید بگیرید

با وجود نارضایتی‌ از بازار کیفیت خودروهای داخلی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو این هفته هم برگزار شد. این طرح از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از حادثه بهبهان و باز نشدن هیچکدام از ایربگ‌ها نارضایتی نسبت به خودروهای داخلی افزایش یافته و چندی پیش وزیر صمت نیز در حاشیه بازدید از خودروهای این تصادف زنجیره‌‌ای گفت: یکی از دلایل این حادثه، بهرحال مرتبط با کیفیت خودروها است؛ این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد تا تخلفات صورت گرفته بررسی و پیگیری شود.

با این حال هنوز هم هر هفته فروش فوری محصولات خودروسازی‌ها ادامه دارد.

جدیدترین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه مورخ هفتم بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد.

در این طرح سه خودرو پژو پارس، ۲۰۷ دستی و دنا پلاس با موعد تحویل سه ماهه به فروش می‌رسد.

14001104174304717246079810

تاثیر مذاکرات بر قیمت خودرو

کارشناسان معتقدند، اخباری که ازمذاکرات وین منتشر می‌شوند تاثیر روانی بر بازار دارد. اگر نتایج مثبت باشند، نرخ دلار کاهش می‌یابد و در نتیجه قیمت خودرو نیز کاهشی می‌شود. اما اگر نتایج مثبت نبود و نرخ دلار افزایش یافت، قیمت خودرو صعودی می‌شود.

به طور کلی با افزایش نرخ دلار قیمت‌ خودرو افزایش می‌یابد اما در مقابل، کاهش قیمت دلار تاثیر چندانی در قیمت خودرو ندارد. اما به عقیده کارشناسان حوزه خودرو اگر کاهش قیمتی در پی باشد بسیار جزئی خواهد بود و تاثیر چندانی در بازار ندارد.

اما در ماه گذشته در حالی که دلار کاهشی بود، قیمت خودرو افزایش یافت. به گفته کارشناسان این افزایش قیمت خودروهای صفر به دلیل حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است و خودروسازان به دلیل اینکه در آینده با ارز نیمایی واردات قطعات صورت می‌گیرد، از کاهش قیمت خودرو جلوگیری کرده‌اند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بدرد نخور ترین ماشین های دنیا
    جمع کنید این ارابه های مرگ رو

  • ناشناس

    سلام به ما که درامد

    • ناشناس

      ایشالا چرخش بچرخه برات

  • ناشناس

    خواهشاً بیشتر ازین بیشتر به شعور مردم محترم کشور ایران جسارت و توهین نکنید

    • ناشناس

      از کدوم شعور حرف میزنید؟هروقت اسم شعور میاد صفوف طویل خرید مرغ هم باهاش میاد.ملت وقتی شعورشون رو نشون میده که نخرند تا ارزون بشه.

  • ناشناس

    تجارت نیوز خواهش میکنم این تیتر یارانه خودرو دیگه نزارید
    واقعا رو اعصابه کدوم یارانه واقعه هر سری ثبت نام میکنیم نا امید میشیم شمام نمک روی زخم مردم نباش

  • ناشناس

    چرا بااین‌همه تبلیغات وسیع درجرایدورسانه هاوتعدادکم برنده ،تجارت نیوزهمچین می‌نویسد یارانه بگیریدانگارهمه مردم بنزتحویل میگیرند؟!

  • ناشناس

    کم داغ دل مردمو تاز کنینن یارانه یارانه کجاس دارن هفت برابر قیمت میفروشن بعدشما هی میگید یارانه

  • ناشناس ظلم تا کی وتا کجا ؟

    لعنت خدا بر ظالمین حق کشین

  • ناشناس

    یعنی ۸۰ میلیون نمیدونیم چی گناهی کردیم تو این کشور با دنیا امدیم اگه تو کشورها بدبخت دیگه به دنیا امده بودیم حداقل میگفتیم چیزی نداریم گاز نفت و… نداریم مثل سگ زندگی میکنیم ولی اینجا …. خدایا بسه دیگه تمومش کن

  • ناشناس

    برنده هم بشین پیامک نمیزنند بعد چند روز میری تو سایت میبینی برنده شدی پیامک نزدند مخصوصا ذخیره هارو

  • سورنا

    یک سیستم کثیف رانتی ساختن اسمشم گذاشتن قرعه کشی،چطور من بعد از یکسال ثبت نام هیچ خودرویی به اسمم در نمیاد ولی امثال غفاری تو قزوین سالی چند هزار خودرو از دوتا شرکت خودروسازی میگیرن تا با قیمت بالاتر بفروشن