کد مطلب: ۷۵۲۲۱۳

شرایط فروش فوری سایپا اعلام شد / لیست قیمت

شرایط فروش فوری سایپا اعلام شد / لیست قیمت

شرایط فروش فوری شاهین و کوییک اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئيات فروش فوری شاهین و کوییک را در این خبر بخوانید.

طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.متقاضیان از ساعت 14 روز سه شنبه 4 بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

شاهین

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/11/03 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 1401/11/04 به مدت 3 روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه نمیخواید ماشین بدید ندید این دیگه چه شرطیه گذاشتید شاید یک نفر اگه به نامش دربیاد طلا بخواد بفروشه ماشین بخره یا ماشین قبلیش خیلی اسقاط شده بخواد اونو بفروشه پول ماشین رو جور کنه.. 🤔🙄

    • ناشناس

      ازین لحاظ که شما میگین درسته ولی به این شکل که پول تو حساب باشه باعث میشه کسایی که ثبت نام میکنن مصرف کننده واقعی باشند و کسانی که به امید فروش حواله شانس کسانی که نیاز واقعی به خودرو دارند رو کم میکنند

    • علی

      مگه قرار نیست موقع خرید پولش رو هم واریز کنیم و تا زمان تکمیل ظرفیت هست ، دیگه مثل ایرانخودرو همه ثبتنام نمیکنن که بعدش قرعه کشی بشه ،دیگه حساب وکالتی و مسدود کردن یکروز قبل به چه خاطره؟

    • ناشناس

      این کارو میکنن که مردم دوباره اجناسشونو به ریال بی ارزشی که اینا ساختن تبدیل کنن

  • علی

    مگه قرار نیست موقع خرید پولش رو هم واریز کنیم و تا زمان تکمیل ظرفیت هست ، دیگه مثل ایرانخودرو همه ثبتنام نمیکنن که بعدش قرعه کشی بشه ،دیگه حساب وکالتی و مسدود کردن یکروز قبل به چه خاطره؟

    • ناشناس

      سلام تنها هدف بازگرداندن پول نقد به بانکها است و اینکه چرخه مالی رو بگردونن و از پول مردم سود بیشتری ببرن در این مدت مسدودی و با توجه به اینکه پول خودرو هم میدی دلیل اینکه سه ماه بعد به مردم خودرو میدن نهایت ظلم و فساده

  • ناشناس

    سلام
    واقعا دلیل این کار یعنی حساب وکالتی چیه ؟؟؟؟؟؟؟ چرا اینقدر جلوی پای مردم سنگ اندازی میکنید .. شاید من بخواهم طلا یا هرچی بابت جور کردن پول ماشین بفروشم . باید مطمئن شم که ثبت نام من اکی شده و یا نه ؟؟؟؟؟؟
    همیشه یه داستانی برای مردم دارید …………….

  • ناشناس

    اقامگه قرعه کشیه که حساب وکالتی میخاین پولشو میگیری ماشینا میدین

  • وحید

    سلام ولا این آخر نا مردیه اینا با این کار حق مردم ضعیف را پایمال میکنن،این مسخره بازی رو جمع بکنین،

  • حسین

    قبلا اگر کسی پول نقد نداشت و برنده میشد باخیال راحت خودروی کارکرده اش را میفروخت چند ماهی هم بدون ماشین صبر میکرد و بلاخره صاحب یک خودرو نو می شد. الان با این شرایط برای ثبت نام مجبوره اول خودروش رابفروشد بعد از جور کردن مبلغ وکالتی اقدام به ثبت نام کنه و اگر برنده نشه بیچاره میشه چون دیگه نمیتونه خودروی خودش را هم بخرد. پس این طرح فقط برای ثروتمندانه نه مردم عادی. نوش جانشان بلاخره یک فرقی باید بین مردم عادی با پولدارها باشه.

  • ناشناس

    سلام،،،وقت بخیر،، ،بنده 3بهمن حساب وکالتی باز کردم واشه شاهین، متاسفانه شاهینو که عرضه نکردن، بنده کوئیک ثبت نام کردم،، ولی تا دهم خبری از بلوکه شدن مبلغ، نبود یا کد پیگیری یا پیامی برام ارسال نشد، ومن وجه رو از بانک ازاد کردم،، الان میخواستم ثبت سفارش کنم سایت سایپا ارور،، میگه حواله از بانک ملت ارسال شد حواله کسر نشد،، این یعنی چی، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید